اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری صورت می‌گیرد

ورود 100 دستگاه اتوبوس دوکابین به بخش حمل و نقل درون‌شهری تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر تبریز 100 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید و مدرن تا پایان سال خریداری و تحویل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خواهد شد.

ورود 100 دستگاه اتوبوس دوکابین به بخش حمل و نقل درون‌شهری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: تقویت، نوسازی و تکمیل ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه امسال یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شهرداری تبریز بوده و بر همین اساس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 100 دوکابین، خریداری شده و تاپایان سال وارد بخش حمل ونقل درون‌شهری خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر جدیت مدیریت شهری تبریز برای توسعه ناوگان حمل و نقل درون‌شهری تحقق این امر را زمینه‌ساز ارتقای سطح رفاه و آسایش شهروندان و نیز کاهش مشکلات ترافیکی شهر اعلام و تاکید کرد: افزایش روزانه سفرهای درون‌شهری از یک سو و مقرون به صرفه بودن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شهروندان از سوی دیگر ایجاب می‌کند تا مدیریت شهری تبریز بیش از گذشته به دنبال توسعه زیرساخت‌های موجود در این بخش باشد و افزایش ناوگان یکی از راهکارهای موثر به شمار می‌رود.

شهردار تبریز اظهار  امیدواری کرد با تحقق تعهدات دولت محترم در واگذاری اتوبوس‌های سهم تبریز و نیز تلاش‌های مدیریت شهری تبریز در نوسازی و بهسازی ناوگان حمل ونقل درون‌شهری، بخش قابل توجهی از اهداف و برنامه‌های حوزه حمل و نقل درون‌شهری در آینده نزدیک محقق گردد.

نوین با اشاره به اینکه  اتوبوس‌های شرکت واحد تبریز و حومه به دستگاه‌های GPS مجهز می‌شوند، اذعان داشت: با اجرای برنامه مذکور این امکان برای شهروندان مهیا می‌شود تا بتوانند از اطلاعات موجود در سامانه مسیریاب اتوبوسرانی استفاده کنند. 

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول