اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

کمیته تخصصی حمل و نقل ترافیکی در قاینات تشکیل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات خواستار تشکیل کمیته تخصصی حمل و نقل ترافیکی در این شهرستان شد.

کمیته تخصصی حمل و نقل ترافیکی در قاینات تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین شرافتی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان قاینات اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه اعضای شورای ترافیک باید دارای برنامه سالانه و اطلاعات کامل بوده و در جلسات حاضر شوند.

وی از پاسخگویی برخی از مدیران که بیان می‌کنند برای مشکلات مردم مکاتبه کرده‌ایم انتقاد کرد و افزود: کار کردن برای مردم فرصت‌سوزی نیست.

فرماندار قاینات بر ارتقای برخی از دستگاه‌ها در ارتباط با مباحث ترافیکی شهرستان تاکید کرد.

شرافتی تصریح کرد: مسئولان و دولتمردان برای عموم مردم کار می‌کنند و مسئول انجام کار و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به ساماندهی معابر و میادین، مبلمان شهری شهرها و ساماندهی وضعیت راه‌های شهری و روستایی توجه کنند، تصریح کرد: نباید با اقداماتی غیر کارشناسانه زمینه تخلف را برای رانندگان آماده کنیم.

فرماندار قاینات خواستار تشکیل کمیته تخصصی حمل و نقل ترافیکی در این شهرستان شد و اظهار کرد: این کمیته از نماینده فرمانداری، شهرداری و پلیس راه و راهور تشکیل شده است و طرح‌های تخصصی ترافیکی و پیشنهادات مردمی در این کمیته بررسی می‌شود و به منظور تصویب به شورای ترافیک ارجاع خواهد شد.

شرافتی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در زمان بازگشایی مدارس قرار داریم، یادآور شد: حضور پلیس راهور در آغاز سال تحصیلی در شهرها و همراهی با دانش‌آموزان، رانندگان را ملزم به رعایت مقررات می‌کند.

وی بر تامین روشنایی بلوار ورودی شهر قاین، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و نظارت پلیس بر حفاری‌ها و پیمانکاران مربوطه تاکید کرد.

فرماندار قاینات در دیدار با مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: مسئولان و مدیران امور عشایر برای رفع محرومیت و اجرای عدالت تا دورترین نقاط عشایرنشین خدمات‌رسانی می‌کنند.

شرافتی ادامه داد: بهترین توفیق الهی این است که فرصت‌ها را غنیمت بشماریم و کار مردم را انجام دهیم و بهترین و ماندگارترین سرمایه‌گذاری خدمت به محرومان به ویژه عشایر است.

فرماندار قاینات اظهار کرد: عشایر مردمانی با صفا و صادق هستند که همراهی و مشارکت آنها سبب تسریع در روند اجرای برنامه‌های عمومی این شهرستان می‌شود.

شرافتی گفت: بهترین کسی که می‌‌تواند به درستی برنامه‌ها را مدیریت کند دستگاه اجرایی شهرستان است لذا باید با تعامل، وفاق، صمیمیت و ارتباط برای حل مشکلات مردم تلاش کند.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول