اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرسازی و معماری قزوین:

18 طرح جامع تفضیلی در قزوین در دست تهیه است

خبرگزاری فارس: مدیر شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: هم‌اکنون 18 طرح جامع تفصیلی و طراحی شهری در استان قزوین در دست تهیه است.

18 طرح جامع تفضیلی در قزوین در دست تهیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محسن اسماعیلی اظهار کرد: به منظور برنامه‌ریزی افق 15 ساله شهرهای استان قزوین از حیث کالبد شهری، توسعه‌ای و سمت و سوی توسعه هفت طرح تفصیلی، دو طرح جامع و طراحی شهری و 9 طرح جامع تفصیلی در این استان در دست تهیه است.

مدیر شهرسازی و معماری اداره‌ کل راه و شهرسازی استان قزوین، طرح‌های جامع تفصیلی را مربوط به شهرهای رازمیان، معلم‌ کلایه، محمودآباد، نرجه، ارداق، سگزآباد، دانسفهان، آوج و کوهین اعلام کرد و افزود: طرح‌های جامع و طراحی شهری به ترتیب به شهر اقبالیه، پونک، قزوین و هفت طرح تفصیلی به شهرهای ضیاآباد، خرمدشت، اسفرورین، بویین زهرا، آبیک، الوند و شمال محمدیه مربوط می‌شود.

اسماعیلی بیان کرد: از این تعداد طرح، مطالعات شناخت نرخ رشد و الگوی توسعه شهرهای نرجه و ارداق در کارگروه زیربنای شهرسازی این استان به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در استان قزوین، شهر محمدیه طرح هادی مصوب و شهرهای قزوین و تاکستان طرح‌های جامع و تفصیلی مصوب دارند و برای شهر سیردان باید طرح هادی تهیه شود.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول