اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست اعضای هیئت رئیسه مجمع دانش‌آموزی استان قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست اعضای هیئت رئیسه مجمع دانش‌آموزی پسران استان قزوین برگزار شد.

نشست اعضای هیئت رئیسه مجمع دانش‌آموزی استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست اعضای هیئت رئیسه مجمع دانش‌آموزی پسران استان قزوین عصر امروز در سالن نشست‌های سازمان دانش‌آموزی این استان برگزار شد.

بررسی آئین نامه اجرایی، برگزاری جلسات اعضا مجمع دانش‌آموزی شهرستان‌های استان قزوین، راه‌های افزایش انگیزه اعضا برای سال تحصیلی جدید و فعال‌سازی کمیسیون‌های دانش‌آموزی در استان قزوین از دستورات این جلسه بود.

در این نشست موضوعاتی مبنی بر فراهم کردن زمینه برای حضور آگاهانه و فعال دانش‌آموزان در جریان فعالیت و برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی مطرح شد که در صورت اجرا می‌تواند دانش‌آموزان را به نتایج دلخواه خود برساند.

از مصوبات این مجمع می‌توان به برگزاری نشست اعضای هیئت رئیسه استان قزوین و مناطق با مدیران دانش‌آموزی و تشکیل به موقع جلسات شهرستان‌های این استان اشاره کرد.

معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین در این جلسه با تأکید بر افزایش فعالیت اعضا مجمع دانش‌آموزی استان قزوین اظهار کرد: اعضا این دوره مجمع دانش‌آموزی استان قزوین در حوزه‌های خود افرادی توانمند و نخبه بوده و از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

حمیدرضا افتخاری با اشاره به اینکه مجمع دانش‌آموزی می‌تواند تأثیر بسزایی در رسیدن به اهداف دانش‌آموزان داشته باشد، افزود: این مجمع با داشتن اختیارات گسترده، توانایی اجرای برنامه‌های متنوع را در سطح استان قزوین دارد.

وی ادامه داد: مصوبات مجمع شورای دانش‌آموزی پس از تأیید برای نمایندگان سازمان دانش‌آموزی در نواحی استان قزوین ابلاغ می‌شود و مصوبات در سراسر این استان به مرحله اجرا درمی‌آید اما لازمه اجرای گسترده این مهم هماهنگی و رایزنی اعضای مجمع دانش‌آموزان استان قزوین با نمایندگان سازمان دانش‌آموزی در نواحی است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول