اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برگزاری صدها یادواره شهدا در استان قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از برگزاری صدها یادواره شهدا هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

برگزاری صدها یادواره شهدا در استان قزوین

حمزه قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: سی و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز مانند سال‌های گذشته با حضور نیروهای مسلح و بسیجی باشکوه در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: هشت کمیته از جمله کمیته‌های رژه، رزمایش، فرهنگی، تبلیغات، ارزیابی، بانوان و بسیج برای اجرای هرچه‌ بهتر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشکیل شده‌اند.

قربانی یادآور شد: همان طور که مقام معظم رهبری بارها تأکید فرموده‌اند، باید رشادت‌ها و فداکاری‌های دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان تبیین شده و با نمایش اقتدار نظامی اجازه نداد که هیچ مستکبری به خود اجازه دهد در مورد حمله به جمهوری اسلامی ایران یاوه‌گویی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا در باتلاق نقشه‌ها و فتنه‌هایی که خودشان ترتیب داده‌اند گرفتار شده و نمونه بارز این مهم شکست فتنه‌گران و تروریست‌ها در سوریه است.

قربانی خاطرنشان کرد: صدها یادواره شهدا در نقاط مختلف استان قزوین برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده که از این جمله می‌توان به یادواره 1500 شهید شهر قزوین اشاره کرد که امروز با حضور سرلشگر صفوی در قزوین برگزار می‌شود.

قربانی اضافه کرد: رزمایش تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) و یادواره شهدای غرب کشور که با حضور سرلشگر ایزدی در سومین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و همچنین یادواره شهدای زن استان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تأکید کرد: حضور فرماندهان در نماز جمعه و پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها و ایراد سخنرانی پیرامون عملیات‌های دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان قزوین است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول