اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چراغ تئاتر روشن شد

پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر قزوین آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر قزوین با اجرای 2 نمایش آغاز به کار کرد.

پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر قزوین آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر قزوین با اجرای دو نمایش «باد نوشته» بهرام بیضایی و کارگردانی آرمان میربابایی در سالن علامه رفیعی و نیز «نگین بام» به کارگردانی علی رئیسی در سالن کتابخانه امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

بررسی جلسه نقد و بررسی هر دو نمایش با حضور کارگردان‌ها و تدین صدوقی منتقد و کارشناس تئاتر از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

بنابر این گزارش نمایش «عزیزم اینجا از این خبرا نیست» به کارگردانی مهدی خدایی و نمایش «او می‌آید» به کارگردانی میثم گودرزی از شهرستان البرز و نیز نمایش «اندر احوالات خوابی عمیق و طولانی» به کارگردانی امیر کلهری‌پور از شهرستان آبیک و نمایش «بیچاره مدیا» به کارگردانی حسن حسامی به ترتیب روزهای چهارشنبه و پنجشنبه روی صحنه می‌روند.

«تئوری دوست داشتن» به کارگردانی میثم ملازینل و «خشت خام خانه» به کارگردانی محمد صمدی اجراهای آخرین روز جشنواره را به خود اختصاص می‌دهند.

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر قزوین روز شنبه هشتم مهر ماه ساعت پنج بعد از ظهر در سالن کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

در این مراسم علاوه به اهدای جوایز به برگزیدگان نمایندگان تئاتر استان به منظور حضور در جشنواره منطقه‌ای تئاتر کشور معرفی می‌شوند.

گفتنی است تمامی نمایش‌های لازم در این جشنواره در نوبت اجرای عمومی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ب30/پ3003
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول