اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

معاون استاندار قزوین از سه پروژه مهم تاکستان بازدید کرد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار قزوین از سه پروژه مهم شهرستان تاکستان بازدید کرد تا از نزدیک روند پیشرفت این پروژه‌ها را بررسی کند.

معاون استاندار قزوین از سه پروژه مهم تاکستان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز از پروژه مسکن مهر، بیمارستان 64 تخت ‌خوابی و تقاطع اک در شهرستان تاکستان بازدید و از نزدیک روند پیشرفت این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

سرعت احداث پروژه مسکن مهر تاکستان افزایش می‌یابد

حبیبی ابتدا از پروژه مسکن مهر شهر تاکستان بازدید کرد و در این خصوص گفت: انتظار داشتیم این پروژه از پیشرفت بیشتری برخوردار باشد، اما به دلیل وجود برخی از مشکلات، این انتظار برآورده نشده است ولی در روزهای آینده با رفع مشکلات موجود، سرعت کار افزایش چشم‌‌گیری به خود می‌گیرد.

گفتنی است، پروژه مسکن مهر شهر تاکستان سه هزار و 200 واحد مسکونی دارد که یک‌هزار و 200 واحد آن توسط مسکن و شهرسازی و 200 واحد نیز به صورت تعاونی ساخته می‌شود.

پیشرفت بیمارستان 64 تخت خوابی تاکستان انتظارات را برآورده نکرده است

وی همچنین پس از بازدید از پروژه مسکن مهر، از روند پیشرفت ساخت و ساز پروژه بیمارستان 64 تخت خوابی شهر تاکستان بازدید کرد.

در این بازدید حبیبی از نحوه ساخت و ساز و پیشرفت پروژه بیمارستان 64 تخت خوابی به شدت از پیمانکار انتقاد کرد و از مسئولان خواست با نظارت بیشتر بر عملکرد کمی و کیفی پیمانکار این پروژه، سرعت کار را افزایش دهند.

گفتنی است، مبلغ کل قرارداد این پروژه بیش از 8 میلیارد تومان است و تاکنون 70 درصد پیشرفت داشته است.

حبیبی از تعداد نیرویی که در این پروژه مشغول به کار هستند، انتقاد کرد و گفت: با این تعداد نیرو سرعت کار پیشرفت خوبی نخواهد داشت و باید نیروها به 150 نفر افزایش پیدا کند.

همچنین قرار شد محمدنادر محمد‌زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و پیمانکار و مشاور پروژه بیمارستان 64 تخت خوابی جلسه‌ای را در دفتر معاونت عمرانی استانداری برگزار کنند تا مشکلات موجود برطرف شود.

زیر گذر اک گره کور ترافیک تاکستان را برطرف می‌کند

حبیبی در خصوص زیرگذر اک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان گفت: با تکمیل زیر گذر اک بخش زیادی از مشکلات ترافیکی شهر تاکستان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: در بحث ترافیکی شهر تاکستان مشکلاتی دارد و با بهره‌برداری از آن پروژه بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود و رفع این موضوع نیاز به همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهری دارد.

همچنین فرماندار تاکستان در خصوص زیر گذر اک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: زیرگذر اک برای رفع مشکلات ترافیکی این شهر بسیار مهم است و این پروژه به خاطر مشکلاتی که با معارضان داشت، چهار سال متوقف شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر سرعت پیشرفت این پروژه بسیار خوب است.

گفتنی است اعتبار کل این پروژه چهار میلیارد تومان است و با همت مسئولان شهری و دستگاه‌های اجرایی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

البته مردم از مشکلاتی که این پروژه در روند زندگی آنها ایجاد کرده است گلایه کردند و از مسئولان درخواست کردند هر چه سریع‌تر با بهره‌برداری از این پروژه مشکلات آنها را برطرف کنند.

یکی از اهالی این منطقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: به خاطر حفاری‌هایی که در این محله صورت گرفته‌ است، مشکلات زیادی را در تردد خودروها ایجاد کرده و هفته‌هاست خودروی خودم را در کنار خیابان پارک می‌کنم.

همچنین مردم از حفاری‌های پروژه زیرگذر اک ابراز نگرانی کردند و یادآور شدند: حفاری‌ها به خاطر نداشتن علائم هشدار دهنده، در شب دید کافی ندارد و برای مردم این محله بسیار خطرناک است.

در حال حاضر مشکلاتی که شهرداری با مالکان این منطقه داشت برطرف شده و زمین‌های اطراف خریداری و با برطرف کردن مشکلات گاز و برق این پروژه، تنها 2 هفته طول می‌کشد تا این پروژه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول