اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج خبر داد

تولید دو سوم گندم استان قزوین در آوج

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج از تولید بیش از دو سوم گندم استان قزوین در این شهرستان خبر داد.

تولید دو سوم گندم استان قزوین در آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، سید عبد‌الله موسوی صبح امروز در مراسم افتتاحیه یک حسینه در روستای منصور از توابع بخش مرکزی شهرستان آوج با اشاره به توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان در سال جاری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طی جلساتی که تاکنون برگزار کرده‌ایم، تصمیم بر این شده است تا با افزایش برنامه‌های فرهنگی عرصه برای نشاط و شکوفایی استعدا‌های مختلف جوانان آوجی فراهم شود.

فرماندار شهرستان آوج افزود: لزوم ایجاد بستر مناسب برای پیشرفت امور فرهنگی همواره یکی از دغدغه‌های بسیار مهم بوده که مسئولان وظیفه دارند تا کار و فعالیت‌ بیشتری بر روی این عرصه انجام دهند.

وی با بیان اینکه حضور جوانان و نوجوانان در طرح‌های نشاط و تعالی ایام تابستان بسیار امیدوار‌کننده و رضایت‌بخش است، تصریح کرد: اگر در این زمینه فعالیت مؤثری از سوی مدیران و دستگاه‌های مربوطه انجام شود، قطعا می‌توان به آینده فرهنگی و اعتقادی کشور امید‌وارتر بود و برای اشاعه هرچه بیشتر آن در حوزه‌های مختلف در سطح جامعه تلاش و کوشش کرد.

موسوی با بیان اینکه نهادینه‌سازی مدیریت فرهنگی از راه‌های بسیار مهم توسعه فرهنگی است، عنوان کرد: در حال حاضر در این شهرستان در تلاش هستیم تا با گسترش و احیای برنامه‌های مذهبی و هنری زمینه را برای جذب جوانان به امور معنوی و دینی هدایت کرده و از آنان در برنامه‌ها و همایش‌های مختلف فرهنگی استفاده کنیم.

این مسئول یکی از دلایل ضعف در اجرای برنامه‌های کارآمد فرهنگی را عدم تخصیص درست اعتبارت و بودجه عنوان کرد و افزود: مسئولان باید با نگاه جدی و همراه با پشتیبانی زمینه را برای روند بهبود فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کشور مهیا کرده و سبب احیای فرهنگ و تعالی اسلامی شوند.

وی شبیخون‌ گسترده دشمنان و معاندان نظام اسلام در عرصه‌ جنگ نرم را خطری جدی برای مسئولان و متولیان اجرایی در جامعه دانست و ابراز کرد: باید از حداکثر توان خویش برای پیروزی در جنگ نرم بهره‌گیری کرده و سبب اقتدار و عزت همه‌جانبه ایران اسلامی شویم.

فرماندار شهرستان آوج با اشاره به آغاز برداشت محصولات زراعی در این شهرستان خاطرنشان کرد: شهرستان آوج بیش از 35 درصد محصول گندم مور نیاز در استان قزوین را تولید می‌کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول