اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری قزوین:

متکدیان در سطح استان قزوین جمع‌آوری می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری قزوین گفت: به زودی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته متکدیان در سطح استان قزوین جمع‌آوری می‌شوند.

متکدیان در سطح استان قزوین جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، رضا سجادفر در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان استان قزوین اظهار کرد: تکدی‌گری یکی از موارد زشت و نازیبایی است که باید با شیوه‌های کارشناسی در سطح استان قزوین حذف شود.

وی افزود: مشارکت و همکاری و همراهی دستگاه‌های ذیربط این استان در خصوص برطرف کردن این معضل اجتماعی ضروری است.

سجادفر تصریح کرد: احداث یک مجتمع اردوگاهی برای اسکان موقت این افراد به‌ منظور ساماندهی در استان قزوین ضروری است و در این خصوص ما منتظر ارایه طرح‌های دستگاه‌های مربوط هستیم.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: دفتر اتباع خارجی استانداری نیز مسئول جمع‌آوری و طرد کامل متکدیان اتباع خارجی در این استان می‌باشد و این دفتر برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و به ارایه گزارش اقدامات صورت گرفته به ستاد می‌پردازد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین راهکاری که برای برطرف کردن این معضل در سطح استان قزوین مطرح است، فرهنگ‌سازی است که در این خصوص متولیان و دستگاه‌های فرهنگی، صدا و سیما و رسانه‌های جمعی نیز باید مسئولیت لازم را تقبل کرده و اجرا کنند.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری قزوین با تأکید بر اهمیت و نقش مهم همکاری مردم استان برای از میان برداشتن این معضل اجتماعی تصریح کرد: اگر مردم تصمیم بگیرند که نباید به این افراد کمک کنند در راستای رفع این معضل و مشکل اجتماعی بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول