اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص)

استان قزوین یک‌پارچه "مرگ بر آمریکا" را فریاد زد

خبرگزاری فارس: نمازگزاران جمعه استان قزوین پس از راهپیمایی در اعتراض به ساخت فیلم صهیونیستی با مضمون اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) پرچم آمریکا را به آتش کشیده و یک‌پارچه مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

استان قزوین یک‌پارچه "مرگ بر آمریکا" را فریاد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مردم خداجوی و ولایت‌مدار قزوین همزمان با سراسر کشور در محکومیت ساخت و انتشار فیلم توهین‌آمیز نسبت به مقدسات اسلام و به خصوص پیامبر اکرم (ص) از محل نماز جمعه به سمت میدان آزادی راهپیمایی و تظاهرات کردند.

نمازگزاران با در دست داشتن پلاکاردها و عکس‌هایی از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، قرآن و همچنین پرچم‌های محمد رسول‌الله، یا علی و یا حسین انزجار خود را نسبت به این اقدام وقیحانه اعلام کردند.

مردم و مسئولان هم‌گام با آیت‌الله باریک‌بین امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین با سر دادن شعارهایی از قبیل "عزا عزا است امروز، روز عزا است امروز، مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز"، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست"، " وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" و ... مسیر مسجدالنبی تا میدان آزادی را پیمودند.

در خاتمه این تجمع نیز بیانیه‌ای از سوی شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان قزوین در میدان آزادی قرائت و این اقدام زشت و تنفر انگیز صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها محکوم شد.

حسین کشمرزی از دانشجویان قزوین در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: رگ غیرت شیعیان این توهین را نمی‌پذیرد و مسئولان دستگاه وزارت خارجه هرچه سریع‌تر باید واکنش محکم‌تری را به این اهانت نشان دهند.

وی تأکید کرد: ما دانشجویان در برابر این اهانت‌ها ساکت نمی‌نشینیم و پاسخ دندان‌شکنی به این گستاخی آمریکایی‌ها خواهیم داد.

حسن احمدی یکی از معلمان قزوینی حاضر در این راهپیمایی نیز به خبرنگار فارس گفت: این توهین‌ها نشانه گسترش و اشاعه دین مبین اسلام است.

وی بیان کرد: غرب از گسترش دین اسلام عاجز و درمانده شده و می‌خواهد با این اقدامات کثیف خود را از باتلاق نابودی نجات دهد.

یکی از خواهران شرکت‌کننده در این راهپیمایی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: ما زنان دوشادوش مردان در این راهپیمایی حاضر شدیم تا به غرب بگوییم کفن‌پوش آماده جهاد علیه استکبار هستیم و اگر مقام معظم رهبری اشاره کنند، غرب را بر سر غربی‌ها خراب می‌کنیم.

در دیگر شهرستان‌های استان قزوین از جمله، آبیک، البرز، تاکستان، بویین زهرا و آوج نیز نمازگزاران انزجار خود نسبت به این اقدام موهن آمریکایی‌ها را اعلام کردند.

آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و لگد مال کردن آن از دیگر حاشیه‌های راهپیمایی امروز بود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول