اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان تاکستان:

استاندار قزوین نگاه ویژه‌ای به تاکستان دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تاکستان گفت: حضور پر رنگ مسئولان استانداری قزوین در شهرستان تاکستان، نشان‌دهنده نگاه ویژه استاندار قزوین به این شهرستان است.

استاندار قزوین نگاه ویژه‌ای به تاکستان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، علی اکبریان بعد از ظهر امروز در جلسه‌ پیگیری روند پیشرفت پروژه مسکن مهر شهر تاکستان که با حضور معاون عمرانی استانداری قزوین، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان استان قزوین و شهرستان تاکستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: برای نظارت بیشتر و هماهنگی بهتر برای افزایش روند پیشرفت مسکن مهر شهر تاکستان جلسات منظم و هفتگی را برگزار می‌کنیم.

وی در خصوص بازدیدهای چندباره معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: حضور پر رنگ مسئولان استانداری قزوین در شهرستان تاکستان روند رو به رشدی را در اجرای پروژه‌های این شهرستان ایجاد کرده است.

این مسئول ادامه داد: پروژه مسکن مهر شهر تاکستان به عنوان پروژه ملی محسوب می‌شود و نباید مشکلات جزئی خللی در پیشرفت سریع آن ایجاد کند.

اکبریان خاطرنشان کرد: تسریع در پیشرفت اجرای پروژه‌های شهرستان تاکستان نیازمند همدلی همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی است. 

مردم نشان دادند که به مسئولان اعتماد زیادی دارند

وی عنوان کرد: مردم با استقبال خوب خود از طرح مسکن مهر نشان دادند که به مسئولان اعتماد زیادی دارند و مسئولان نیز باید با عملکرد مناسب پاسخ خوبی به مطالبات مردم بدهند.

فرماندار شهرستان تاکستان در خصوص مشکلات برخی از پروژه‌های این شهرستان بیان کرد: به برخی از پیمانکاران بیش از حد میدان داده‌ایم و این موضوع سبب شده آنها در کارهای خود کوتاهی کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول