اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

نمایشگاه عکس خلیج فارس در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: نمایشگاه عکس و نقاشی خلیج فارس در زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس خلیج فارس در زنجان برگزار می‌شود

یحیی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به برگزاری اردوی هنری خلیج فارس از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: دستاوردهای این اردو در قالب نمایشگاه عکس و نقاشی در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این نمایشگاه انجام شده است، خاطرنشان کرد: دستاوردهای اردوی هنرمندان تجسمی زنجان به جزیره زیبای کیش در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه با عنوان خلیج همیشه فارس یادآور شد: اقدامات لازم برای برگزاری این نمایشگاه انجام شده است.

وی از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع پیشگیری از اعتیاد در زنجان خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری همایش پیاده‌روی زنجان این نمایشگاه در محل همایش برگزار شد.

امیری با اشاره به استقبال مردم از برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های شهرستان محسوب می‌شود.

وی از بازدید بالغ بر 6 هزار نفر از این نمایشگاه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان از 68 اثر هنری هنرمندان زنجانی در قالب این نمایشگاه بازدید کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان ادامه داد: این آثار در قالب رشته‌های تجسمی از جمله خوشنویسی، نقاشی رنگ روغن و هنر عکاسی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی آگاه‌سازی مردم و بیان آثار سوء مصرف مواد مخدر را از اهداف این نمایشگاه برشمرد و افزود: آگاه‌سازی مردم با زبان هنر توانست مخاطبان بسیاری را جذب این نمایشگاه کند.

امیری با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری موسسه فرهنگی و هنری لوح زرین برگزار شد، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در آگاه‌سازی مردم تاثیرگذار است.

وی از برگزاری شب شعر در زنجان خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای برگزاری این برنامه انجام شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول