اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر خبر داد

در دسترس بودن سیگنال‌های تلفن همراه در آب‌های خلیج فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: سیگنال تلفن‌های همراه در دل آب‌های نیلگون خلیج فارس مورد بهره‌برداری شناورهای تجاری و صیادی رهگذر در آب‌های بین‌المللی مورد دسترس قرار خواهند گرفت.

در دسترس بودن سیگنال‌های تلفن همراه در آب‌های خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید عبدالحسین افتخاری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای سطح کیفیت خدمات و بر اساس مدل ارزیابی کیفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT شرکت مخابرات استان بوشهر با تشکیل کارگروه‌های مختلف و بر اساس معیار‌های هفت گانه و نیز برگزاری جلسات آموزشی متعدد در سطح شرکت، از طرف ارزیابان جایزه ملی کیفیت مورد ارزیابی قرار گرفت و در دومین جشنواره فاوا در سال جاری گواهی اهتمام به کیفیت و ارائه خدمات دیتا را از دست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت نمود.

وی استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها، مشتری‌مداری و سرعت در پاسخگویی را سرلوحه شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی و توسعه سرویس‌های نوین مخابراتی به نیاز مشترکان عنوان کرد و اظهار داشت: در همین راستا، این شرکت با بهره‌مندی از توانایی پرسنل متخصص و توانمند خود در حرکتی مبتکرانه که مبین تفکر پویای این مجموعه می‌باشد نسبت به ساخت دستگاه نشانگر خرابی داخلی خطوط با قابلیت نصب دائم در درب ورودی منازل و جداسازی خطوط مشترک و ثبت این اختراع به نام شرکت مخابرات استان بوشهر اقدام نموده است.

افتخاری گفت: در دومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر شرکت مخابرات ایران، روابط عمومی شرکت مخابرات استان بوشهر در بخش برنامه‌های برتر روابط عمومی حائز رتبه نخست در گروه (ب) گردید و افزود: در این جشنواره در بین گروه های الف و ب (شرکت‌های مخابراتی کل کشور و شرکت ارتباطات سیار) روابط عمومی شرکت مخابرات استان بوشهر تنها منتخب برگزیده در بخش خلاقیت و نوآوری بوده است.

وی یادآور شد: کارشناس IT حراست شرکت مخابرات استان بوشهر در ارزیابی سالانه حراست‌های شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار برای دومین سال پیاپی به عنوان کارشناس برتر در گروه 3 شناخته شد و این موضوع یکی از افتخارات شرکت مخابرات می‌باشد.

مدیر عامل شرکت مخابرات بوشهر اذعان داشت: در بین پنج مرکز نصب شده NGN در سطح کشور سوئیچ یعنی سوئیچ از این نوع یعنی شبکه تلفن ثابت هوشمند NGN به میزانK 30 ، برای اولین بار در کشور در شهرستان دشتستان نصب، ‌راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که یکی از مراکز تلفن پیشرفته می‌باشد و ارائه خدمات کاملا نوین و متنوع بر روی تلفن ثابت را امکان‌پذیر می‌سازد.

افتخاری تصریح کرد: به حول و قوه الهی و تلاش پرسنل شرکت مخابرات استان بوشهر سایت سکوی نفتی بهره‌گان به عنوان پنجمین سایت سکوی نفتی حوزه شرکت مخابرات استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و از این پس سیگنال همراه اول در دل آب‌های نیلگون خلیج فارس مورد بهره‌برداری شناورهای تجاری و صیادی رهگذر در آب‌های بین‌المللی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول