اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه مطرح کرد

اشراف اطلاعاتی بر تحرکات دریایی دشمن داریم/ خلیج فارس دژ شکست‌ناپذیر ایران

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خلیج فارس دژ شکست‌ناپذیر ایران اسلامی است گفت: اشراف اطلاعاتی و امنیتی خوبی با وجود تجهیزات مدرن و پیشرفته بر اقدامات دشمنان در خلیج فارس داریم.

اشراف اطلاعاتی بر تحرکات دریایی دشمن داریم/ خلیج فارس دژ شکست‌ناپذیر ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی رزمجو صبح امروز در نشستی خبری با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انواع شناورها با کلاس‌های مختلف و تجهیزات متعدد، دژافکن، مین‌‌ریز و ... را با قدرت مانور بالا، همچنین سامانه‌های موشکی در بردهای متعدد در مرزهای مختلف جمهوری اسلامی ایران آرایش نظامی خوبی گرفتند و در سواحل خلیج فارس انواع موشک در جزایر و انواع سلاح‌های دفاعی همراه با نیروی انسانی متعهد در اختیار داریم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خلیج فارس به یک دژ شکست‌ناپذیر تبدیل شده است اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی و امنیتی خوبی با وجود تجهیزات مدرن و پیشرفته از اقدامات دشمنان در خلیج فارس داریم و وجود گشت‌های عملیاتی و اطلاعاتی در اعماق خلیج فارس به این توانمندی افزوده است.

توانمندی‌های نظامی برای ارتقای توان بازدارندگی است

رزمجو گفت: اقتدار و صلابتی که در مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی به ویژه در خلیج فارس خلق شده بی‌نظیر است اما تمام این تلاش و توانمندی موجود برای ارتقای توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: هیچ وقت آغازگر جنگ نبوده، نیستیم و نخواهیم بود اما آماده دفاع از انقلاب اسلامی ایران و به دنبال امنیت پایدار و صلح جهانی هستیم و هیچ کشوری هم از طریق ما تهدید نخواهد شد اما برای دفاع از انقلاب اسلامی همه ابزار و امکانات را آماده داریم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: استکبار و صهیونیسم متوجه شدند جمهوری اسلامی دارای قابلیت و ظرفیت دفاعی بسیار بالایی است.

رزمجو گفت: به برکت خون شهدا و تجربیاتی که از دوران دفاع مقدس به دست آوردیم با توکل بر خداوند متعال دارای ابزار و تجهیزات دفاعی خوبی هستیم.

بوشهر در دفاع مقدس دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرد

وی با اشاره به نقش استان بوشهر در دوران دفاع مقدس گفت: وجه تمایز استان بوشهر با دیگر استان‌ها در دفاع مقدس این بود که رزمندگان در این استان در جبهه زمینی، دریایی و هوایی با دشمن بعثی مبارزه کردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: همچنین در شرایط سخت جنگ که نیاز به نیرو بود شاهد اعزام سراسیمه در سنین مختلف از استان بوشهر به جبهه‌های نبرد بودیم.

رزمجو اضافه کرد: بوشهر نه تنها دفاع کرد بلکه خودش هم بارها و بارها مورد حمله و آماج بمب‌های دشمن قرار گرفت.

وی ادامه داد: این مدال دفاع در گنجینه و سینه تاریخ استان بوشهر وجود دارد که بوشهر یک قرن با استکبار و استعمار مبارزه کرد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: بوشهر تنها استانی است که هم با انگلیس و هم با آمریکا جنگ کرد و در دفاع مقدس نیز دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرد.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول