اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کنگان، دیر و جم در مجلس:

پیگیر وضعیت زندانیان دیری در کشورهای حوزه خلیج فارس هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری وضعیت زندانیان شهرستان دیّر در کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله اقدامات و برنامه‌های مهم بنده در مجلس است که تا تحقق کامل آن این پیگیری ادامه خواهد داشت.

پیگیر وضعیت زندانیان دیری در کشورهای حوزه خلیج فارس هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر حجت‌الاسلام شیخ موسی احمدی صبح امروز در دیدار با مردم شهر و روستاهای بردخون با اشاره به فلسفه نظام جمهوری اسلامی گفت: آنچه نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان الگو و نمونه کرده، نیت خالص و روح خدمت صادقانه به مردم و حاکمیت مردم بر مردم است که موجب ایجاد حکومت مردم‌سالاری دینی و اجرای دموکراسی واقعی شده است و کشور ما بر اساس همین هدف بر همه قدرت‌های زورگو غالب می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دیّر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ما از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها حضور و نقش بی‌مثالی داشته‌اند و رهبر و نظام را تنها نگذاشته‌اند تا حدی که برای ادامه و بقای انقلاب از جان و مال خود و بهترین عزیزان نیز مایه گذاشته‌اند و هیچگاه کوتاهی و منتی نداشته‌اند.

احمدی با تشریح عملکرد خود در این مدت اظهار داشت: در مدت حضور در مجلس که وظیفه سنگین نمایندگی مردم این دیار را داشته‌ام با حضور در شهرها و روستاها و دسته‌بندی مشکلات و نیازهای مردم، پیگیری خود را از مسیر اداری و اجرایی آغاز کرده‌ام که نتایج درخشانی نیز حاصل شده است و به مرور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیگیری مشکلات و هزینه برق مردم، وضعیت بهداشت حوزه انتخابیه، پیگیری وضعیت زندانیان شهرستان دیّر در کشورهای حوزه خلیج فارس، موضوع آبخیزداری شهرستان جم، بیمارستان کنگان و دیّر، اسکله خورخان بردخون از جمله فعالیت‌هایی بوده که دنبال شده و تا تحقق و عملی شدن آنها ادامه خواهد داشت.

احمدی ادامه داد: در دیدار با وزیر نفت قول قطعی دادند تا به زودی تعهد این وزارتخانه در جهت اجرای قرارداد و ترک تشریفات اسکله و موج‌شکن خورخان بردخون قدم بردارند که در این زمینه وزیر جهاد کشاورزی نیز مشارکت خوبی داشته‌اند که امیدواریم به زودی شاهد عملیاتی شدن این پروژه باشیم و آرزوی دیرینه مردم این دیار نیز عملی شود.

این مقام مسئول یادآور شد: تاکنون به بیش از 90 درصد روستاهای حوزه انتخابیه سفر داشته‌ام و از نزدیک با خواسته‌ها و مشکلات آنان آشنا شده‌ام که با اولویت‌بندی و پیگیری آنها تا پایان دوره نمایندگی خواسته‌های این عزیزان را تا حد امکان انعکاس و محقق کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه‌ای با مدیرکل منابع طبیعی استان، موضوع زمین‌ها و اراضی مردم را پیگیری کرده‌ایم و تیمی وظیفه بررسی خواسته‌های آنان را به عهده دارد تا حقوق آنان تحقق یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های دیّر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای مردمی با مردم روستاهای کالو، چاپهن، ملگنزه، امامزاده، نره کو، مل سوخته، بردخون کهنه و مغدان دیدار کردند و ضمن حضور در بین آنان، به خواسته‌ها و گفته‌های مردم گوش فرا دادند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول