اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر خبر داد

راه‌اندازی مرکز تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان حوزه خلیج فارس در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گفت: مرکز تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان حوزه خلیج فارس در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مرکز تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان حوزه خلیج فارس در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید محمد هاشمی‌فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان برگزاری سومین نمایشگاه ملی علم تا عمل به نمایندگی از سوی استان‌های جنوبی تقاضای راه‌اندازی مرکز تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان حوزه خلیج فارس را دادیم که با استقبال معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز روبرو شد و قرار شد با پیگیری مسئولان استان این مرکز مهم به زودی در استان بوشهر مستقر شود.

هاشمی‌فرد با اشاره به شرکت بیش از 44 طرح از سوی پژوهشگران و مخترعان استان در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی «علم تا عمل» این حضور را موفقیت‌آمیز خواند و افزود: در مجموع دو طرح از استان بوشهر یکی طرح اسکله کیسونی از دکتر علی خانی در بخش طرح‌های ملی و دیگر طرح محافظ سرباز از مهندس راشدی در بخش برگزیده‌های استانی طرح‌های برتر شدند و در مراسم اختتامیه جوایز خود را از دست معاون رئیس جمهور دریافت کردند.

وی افزود: تعداد زیادی از طرح‌ها به صورت شخصی در نمایشگاه شرکت کرده بودند که با توجه به اینکه برگزارکنندگان شعارشان توسعه و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بود از مطرح شدن بازماندند.

وی پیشنهاد کرد: پژوهشگران و مخترعان استان در قالب راه‌اندازی طرح‌های دانش‌بنیان به فعالیت بپردازند تا از مزایا و حمایت‌ها برخوردار شوند.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر ضمن قدردانی از حضور پررنگ و مؤثر کارکنان دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر و پارک علم و فناوری خلیج ‌فارس از عدم حضور مدیران استان در جریان برگزاری نمایشگاه اظهار نارضایتی کرد و گفت: در این بخش یعنی حضور مسئولان در غرفه استان بوشهر، با توجه به اینکه ارزیابی هر غرفه با توجه به بازدید مدیران هر استان صورت می‌گرفت در مقابل دیگر استان‌ها نمره بسیار پایینی گرفتیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول