اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پارس جنوبی محقق می‌شود

راه‌اندازی مرکز ملی آموزش مهارت‌های صنعت نفت خلیج فارس

خبرگزاری فارس: مدیر کار و خدمات اشتغال پارس جنوبی از راه‌اندازی مرکز ملی آموزش مهارت‌های صنعت نفت خلیج فارس در حوزه عملیاتی پارس جنوبی در ماه‌های آینده خبر داد.

راه‌اندازی مرکز ملی آموزش مهارت‌های صنعت نفت خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از عسلویه حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی صبح امروز در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و در سال جاری برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای رشد و توسعه این منطقه انجام شده است.

وی افزود: آموزش کارکنان و مدیران و نیروهای جدیدالاستخدام از مهم‌ترین برنامه‌های امسال است که با نگاه ویژه مدیرعامل انجام می‌شود.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از راه‌اندازی مرکز ملی آموزش مهارت‌های صنعت نفت خلیج فارس در حوزه عملیاتی پارس جنوبی در ماه‌های آینده خبر داد و تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبه هیئت دولت برای توانمندسازی کارجویان استان بوشهر و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز در پروژه‌های وابسته به صنعت نفت در سطح منطقه ویژه، مرکز ملی آموزش مهارت‌های صنعت نفت خلیج فارس طی ماه‌های آینده آغاز به کار خواهد کرد.

وی آموزش کارجویان در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای را متناسب با نیاز پروژه‌ها، از اهداف ایجاد مرکز ملی آموزش‌های مهارت صنعت نفت خلیج فارس بیان کرد و افزود: با توجه به گسترش و توسعه صنایع بالادستی و پایین‌دستی در سطح منطقه و ضرروت آموزش نیروی انسانی متخصص، راه‌اندازی این مرکز از اولویت‌های مهم سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است.

حاجیانی گفت: یکی از ساختمان‌های مجتمع دانشگاهی منطقه ویژه پارس برای راه‌اندازی این مرکز اختصاص یافته و برای فعال‌سازی و آغاز کار این مرکز تاکنون 175 رشته آموزشی تدوین شده است.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس اذعان داشت: عملیات اجرای آماده‌سازی ساختمان این مرکز در مراحل پایانی خود قرار دارد و فقط تجهیز بخشی از تاسیسات داخلی آن باقی مانده که امید است در ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

حاجیانی افزود: بانک اطلاعات دوره‌ها و اساتید مجرب با دانش فنی نفت ایجاد شده و پیش‌بینی می‌شود این مرکز در آینده به یکی از قطب‌های آموزش فنی و مهارتی در صنعت نفت کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول