اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

امنیت خلیج فارس فقط با حضور ایران شکل می‌گیرد/اسرائیل زیر تیغ موشک‌های ایران

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی از زیردریایی سنگین طارق 901 گفت: بدون حضور ایران امنیت خلیج همیشه فارس معنا و مفهومی ندارد.

امنیت خلیج فارس فقط با حضور ایران شکل می‌گیرد/اسرائیل زیر تیغ موشک‌های ایران

محمدحسن آصفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به رونمایی از زیردریایی سنگین طارق 901 اظهار داشت: حرکت جماران دو در آب‌های نیلگون خلیج فارس نشان‌دهنده توانایی بسیار بالای ایران در نوآوری، خودکفایی و بومی‌سازی صنایع دفاعی توسط دانشمندان و جوانان برومند این خاک و بوم است.

وی تصریح کرد: امروز بار دیگر توانمندی و غیرت دانشمندان در نوآوری و ساخت تجهیزات نظامی با وجود تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان به اثبات رسید و ایران نشان داد که از توانایی ساختن و ما می‌توانیم بدون کوچک‌ترین نیازی به کشورهای غربی برخوردار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی قادر است با تکیه بر صنایع بومی و تجهیزات ساخت داخل امنیت لازم در خلیج فارس را برقرار کند تاکید کرد: دشمنان باید بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون نیاز به قدرت‌های غربی به راحتی قادر است امنیت خلیج فارس را تامین کند و امنیت خلیج فارس بدون حضور ایران اسلامی معنا و مفهومی ندارد.

آصفری با اشاره به دستیابی‌ ایران به دانش ساخت موشک پیشرفته باور 373 گفت: با توجه به موضع‌گیری‌هایی که دشمنان نظام در مقابل تحویل موشک اس 300 روس به ایران داشته و مانع تحویل این موشک به ایران شدند، دانشمندان غیور کشور به خوبی توانستند با بومی‌سازی موشک پیشرفته باور 373 که توانایی و برد بسیار بیشتری نسبت به موشک روسی دارد، بار دیگر موجب عزت و افتخار نظام اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به نقطه‌ای از استقلال و خودکفایی رسیده که هیچ نیازی به دیگر کشورها در ساخت تجهیزات نظامی ندارد ابراز داشت: با توجه به برد بیش از دو هزار کیلومتری موشک‌های ساخت داخل حرف ما به اسرائیل غاصب و دشمنان این است که ایران هیچ زمان شروع کننده جنگی نخواهد بود و تنها برای افزایش آمادگی دفاعی خود به ساخت چنین تجهیزات نظامی می‌پردازد، اما اگر کوچک‌ترین حرکتی از سوی دشمنان صورت گیرد آن وقت هیچ نقطه‌ای از اسرائیل غاصب از دید موشک‌های ایران مخفی نمی‌ماند و ایران در یک لحظه اسرائیل غاصب را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول