اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب:

ورزشگاه خلیج فارس کلنگ‌زنی‌ می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب گفت: ورزشگاه 10 هزار نفری این شهرستان طی یک ماه آینده با حضور یکی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان کلنگ‌زنی می‌شود.

ورزشگاه خلیج فارس کلنگ‌زنی‌ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، عباس خدادادزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران و اهالی ورزش با اشاره به وجود برخی مشکلات در عرصه فعالیت‌های ورزشی، اظهار داشت: همفکری و تعامل با اصحاب ورزش و فعالان در این حوزه می‌تواند به حل مشکلات کمک فراوانی کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای کاهش مشکلات ورزشی این شهرستان اقداماتی پیش‌بینی شده است، افزود: وقتی تیم دسته دومی کشور را اداره می‌کنیم باید از زمین ورزشی مناسب و استاندارد بهره‌مند باشیم.

فرماندار میناب ادامه داد: در این راستا فرصتی سه ماهه برای احیا و بازسازی ورزشگاه شهرداری تعیین شده و ساماندهی وضعیت فعلی از اولویت‌ها است.

وی گفت: پس از بررسی و نظر کارشناسی، از بین زمین شهرداری و استادیوم ورزشی شهید امینی هر کدام که زودتر به سرانجام برسد عملیات بازسازی آن آغاز می‌شود و طی مدت تعیین شده به پایان می‌رسد.

فرماندار میناب همچنین با اشاره به احداث ورزشگاه 10 هزار نفری خلیج فارس، از این طرح به عنوان پروژه‌ای ماندگار در حوزه ورزش میناب یاد کرد و افزود: طی یک ماه آینده این طرح با حضور یکی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان کلنگ‌زنی می‌شود.

خداداد‌زاده تصریح کرد: طبق برنامه‌های تدوین شده قرار بود ورزشگاه 10 هزار نفری میناب در هفته دولت کلنگ‌زنی شود ولی به واسطه تدبیر مسئولان استانی که باید فقط طرح‌های به اتمام رسیده به بهره‌برداری برسد، کلنگ‌زنی آن به تعویق افتاد.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران تیم میناب طیور، تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه را قابل تحسین دانست و گفت: تلاش اعضای این تیم به همراه کوشش بازیکنان آن وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

فرماندار میناب نگاه دولت را به بخش‌های مختلف ورزشی ویژه خواند و اضافه کرد: سطح مطالبات مردم در دورترین نقاط و روستاها در زمینه احداث اماکن ورزشی و به ویژه سالن‌های چند منظوره ورزشی بیانگر ورود امکانات ورزشی به زندگی مردم در نقاط مختلف کشور است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول