اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

آمریکا با داشتن ناوهای پیشرفته از قایق‌های سپاه در خلیج فارس می‌ترسد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: امروز آمریکا در خلیج فارس با داشتن پیشرفته‌ترین ناوها و هواپیماها، از قایق‌های تندروی سپاه پاسداران هراس دارد که این نتیجه و ثمرات حماسه شهدای خلیج فارس است.

آمریکا با داشتن ناوهای پیشرفته از قایق‌های سپاه در خلیج فارس می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند پیش از ظهر در آیین یادواره شهدای خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: شهید مهدوی و یارانش که اکنون شهدای خلیج فارس نام گرفتند با مقابله مستقیم با آمریکای جنایتکار سیلی محکمی به آنان زدند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: همانگونه که حضرت ابا عبدالله الحسین در عرصه رویارویی با دشمن در تنهایی و غربت شهید شد شهید مهدوی و همرزمانش همین گونه بودند ولی در دریا به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

وی حماسه شهدای خلیج فارس را موجب عزت ایران اسلامی و ذلت استکبار دانست و تصریح کرد:‌ امروز آمریکا در خلیج فارس با داشتن پیشرفته‌ترین ناوها و هواپیماها، از قایق‌های تندروی سپاه پاسداران هراس دارد که این نتیجه و ثمرات حماسه شهدای خلیج فارس است.

وی تاکید کرد: شهید مهدوی و همرزمانش چنان سیلی محکمی به آمریکا در خلیج فارس زدند که امروز با افتخار پرچم جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس روی ناوها و تجهیزات نیروی دریایی سپاه پاسداران و ارتش به اهتزاز در می‌آید.

حسنوند با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی پس از شکست در جبهه‌های زمینی و بمباران نقاط مسکونی جنگ را به خلیج فارس کشاندند، گفت: شهید مهدوی و یارانش با حماسه خود شکست سختی به آمریکا و ایادیش دادند که افتخارش جاودانه ماند.

استاندار بوشهر افزود: شهید مهدوی و حماسه‌آفرینان خلیج فارس با رشادت حماسه رئیسعلی دلواری را تکرار کردند و جاودانه شدند.

حسنوند گفت: حماسه شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در آب‌های خلیج فارس موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و ذلت استکبار جهانی شد.

شهیدان نادر مهدوی، نصرالله شفیعی، غلامحسین توسلی، بیژن گرد، مهدی محمدیها، خداداد آبسالان، مجید مبارکی و اسحاق دارا در نبردی مستقیم با آمریکا در آبهای خلیج فارس ضمن وارد کردن ضربات مهلکی به استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

در حماسه شهدای خلیج فارس در مقابل آمریکایی‌ها، ناوچه پیکان در هفتم آذر ماه سال 1359 پس از انجام موفقیت‌آمیز عملیات مروارید و نابودی اسکله‌های نفتی البکرو الامیه رژیم بعثی عراق مورد حمله هواپیماهای جنگی دشمن قرار گرفت و در خلیج فارس غرق شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول