اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رزمجو:

شهدای خلیج فارس شاخ شیطان بزرگ را شکستند

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: شهدای خلیج فارس شاخ شیطان بزرگ آمریکا را در خلیج فارس شکستند و غرق کردند.

شهدای خلیج فارس شاخ شیطان بزرگ را شکستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی رزمجو پیش از ظهر در آیین یادواره شهدای خلیج فارس در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلیج فارس افزود: آنان با این حماسه عالی‌ترین جلوه مهاجرت از خود به سوی خدا را تفسیر کردند و ثابت کردند که می‌توان با حداقل امکانات نظامی، امریکای جهانخوار را شکست داد.

رزمجو اضافه کرد: حماسه شهدای خلیج فارس سرمشق همیشگی ملت بزرگ و شکست‌ناپذیر و استکبارستیز ایران اسلامی و الگویی برای مسلمانان جهان است.

وی اضافه کرد: این شهدا واقعیت شگرفی برای ملت ایران به ارمغان آوردند که فرهنگ شهادت‌طلبی با حداقل امکانات به عنوان کارآمدترین و موثرترین مؤلفه در حفظ ارزش‌ها و مقابله با بزرگترین دشمن اسلام است.

رزمجو به نقش برجسته شهدای خلیج فارس در دفاع از کیان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شهدای ما به تأسی از سید شهیدان حضرت امام حسین(ع)، جانانه در برابر نمادهای ظلم و جنایت معاصر خود ایستادند و تسلیم ذلت نشدند و ثابت کردند که مرام یک انسان معتقد، ایستادگی در راه عقیده تا رسیدن به فیض شهادت است.

وی گفت: یکی از برجسته‌ترین لحظه‌های رویارویی ما با آمریکا در جریان وقایع خلیج فارس، نبرد قایق‌های سپاه با ناوگان آمریکا بود.

شهیدان نادر مهدوی، نصرالله شفیعی، غلامحسین توسلی، بیژن گرد، مهدی محمدی‌ها، خداداد آبسالان، مجید مبارکی و اسحاق دارا در نبردی مستقیم با آمریکا در آبهای خلیج فارس ضمن وارد کردن ضربات مهلکی به استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

در حماسه شهدای خلیج فارس در مقابل آمریکایی‌ها، ناوچه پیکان در هفتم آذر ماه سال 1359 پس از انجام موفقیت‌آمیز عملیات مروارید و نابودی اسکله‌های نفتی البکرو الامیه رژیم بعثی عراق مورد حمله هواپیماهای جنگی دشمن قرار گرفت و در خلیج فارس غرق شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول