اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

آتش‌نشانی و مدیریت بحران هنر است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: آتش‌نشانی و مدیریت بحران یک هنر است.

آتش‌نشانی و مدیریت بحران هنر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با روز آتش‌نشانی مانور آتش‌نشان با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مسعود نصرتی شهردار قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار قزوین، اعضای شورای شهر قزوین و جمعی از آتش‌نشانان و نیروهای انتظامی در پایگاه آتش‌نشانی مینودر شهر قزوین برگزار شد و نیز آتش‌نشانان به صورت نمادین در میادین شهر قزوین مانور دادند.

منوچهر حبیبی در این مراسم اظهار کرد: کار در آتش‌نشانی بیشتر از اینکه از جنس مدیریتی باشد، یک هنر است.

این مسئول با اشاره به مشکلات کار آتش‌نشانی افزود: آتش‌نشانان در شرایط اضطراری و در محل‌های مختلف حاضر شده و با فداکاری و از خودگذشتگی جان مردم را نجات می‌دهند.

معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به نقش آتش‌نشانان در جامعه ابراز کرد: آتش‌نشانان نقش اثرگذاری در جامعه دارند و وجود آنها در جامعه یک اصل مهم و اساسی است.

حبیبی با بیان اینکه آتش‌نشانی از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است، تصریح کرد: آتش‌نشانان باید از آمادگی بدنی بالایی برخوردار باشند تا در هنگام آتش‌سوزی برای نجات جان مردم بشتابند.

این مسئول ادامه داد: در آتش‌نشانی دو مسئله ندانستن مکان و زمان حادثه مطرح است که در همین راستا سرعت عمل بالای آتش‌نشانان را می‌طلبد.

معاون عمرانی استاندار قزوین اذعان کرد: آتش‌نشانی یک بینش است و هیچگاه آتش‌سوزی‌ها به یک شکل اتفاق نمی‌افتد.

حبیبی با آرزوی موفقیت برای آتش‌نشانان استان قزوین بیان کرد: کار آتش‌نشانی بسیار دشوار بوده و مشکلات خاص خودش را دارد که امید می‌رود آتش‌نشانان این استان در زمینه‌های مختلف پیروز و سربلند باشند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول