اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 64 پروژه مدیریت بحران در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بحران و حوادث غیر مترقبه خراسان جنوبی از افتتاح 64 پروژه مدیریت بحران در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در استان خبر داد.

بهره‌برداری از 64 پروژه مدیریت بحران در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی آخوندی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد تومان در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از برگزاری همایش نقش معنویت در کاهش بلایای طبیعی همزمان با این هفته در شهرستان بیرجند خبر داد و افزود: 19 مانور نیز در این هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل بحران و حوادث غیر مترقبه استانداری خراسان جنوبی به برگزاری 22 دوره آموزشی با 2 هزار و 800 شرکت‌کننده در این هفته اشاره کرد و گفت: برگزاری 12 همایش، 10 کنفرانس خبری، 16 مسابقه علمی و ورزشی و پنج برنامه رادیویی و تلویزیونی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

آخوندی به اقدام بشردوستانه بخشدار درح در سیل 30 فروردین‌ماه و نجات کودک 12 ساله از سیل اشاره و تصریح کرد: با هماهنگی شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی این بخشدار و کودک در یک برنامه تلویزیونی به بیان خاطره آن روز می‌پردازند.

وی به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در استان اشاره کرد و ادامه داد: بخش اعظم این پروژه‌ها مربوط به آمادگی استان در راستای ماشین‌آلات و تجهیزات است.

*تجهیز تمام بخشداری‌ها به کانکس مدیریت بحران

مدیرکل بحران و حوادث غیر مترقبه استانداری خراسان جنوبی از تجهیز تمام بخشداری‌ها و دو فرمانداری در سطح استان به کانکس مدیریت بحران خبر داد و گفت: تعدادی از دهیاری‌ها نیز برحسب اولویت به این کانکس مجهز می‌شوند.

آخوندی ادامه داد: بهره‌برداری از سیل‌برگردان حاجی‌آباد بیرجند و پل زیرگذر پادگان 04 بیرجند با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی از افتتاح دو دستگاه آب‌انبار در محورهای جاده‌ای استان خبر داد و یادآور شد: افتتاح ساختمان آتش‌نشانی در درمیان، افتتاح هفت قنات و 21 استخر آبشخور دامی و سه سوله در پایگاه امدادی استان نیز از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول