اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بحران استان اردبیل:

ساختمان مدیریت بحران خلخال تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بحران استان اردبیل گفت: تا پایان سال جاری ساختمان مدیریت بحران شهرستان خلخال تکمیل و تجهیز می‌شود.

ساختمان مدیریت بحران خلخال تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی اسلامی ظهر امروز در بازدید از ساختمان مدیریت بحران شهرستان خلخال اظهار داشت: این ساختمان تا پایان سال تکمیل خواهد شد و در اوایل سال 92 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: برای این پروژه 200 میلیون تومان در سال گذشته تخصیص یافته و منابع مورد نیاز مالی آن امسال  تامین خواهد شد  و برای تکمیل آن 500 میلیون تومان دیگر نیاز است.

مدیرکل بحران استان اردبیل یادآور شد: این پروژه در زیربنای 900متر‌مکعب در حال ساخت است 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در این مجموعه کلیه امکانات حوادث غیرمترقبه از قبیل ست کامل امداد نجات،زنده‌یاب و لجن‌کش و پمپ آب و کلیه امکانات مورد نیاز در زمان بحران تجهیز خواهد شد. 

اسلامی گفت: این مجموعه دارای کلاس‌های آموزشی برای مدیریت بحران است و در چهار شهرستان استان شامل اردبیل، مشگین‌شهر و  پارس‌آباد و خلخال است که ساختمان مدیریت بحران اردبیل تکمیل شده است.

این مسئول به کاهش خسارات حوادث غیرمترقبه به مناطق مختلف استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: در حالی که میزان خسارت در سال گذشته به این استان 4 هزار میلیارد ریال برآورد شده این میزان در سال جاری به یک هزار و 530 میلیارد ریال کاهش یافته است.

مدیرکل بحران استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در زمینه شهرستان خلخال نیز این رقم از 400 میلیارد ریال در سال گذشته به 80 میلیارد ریال در سال جاری کاهش یافته است.

اسلامی اجرای طرح‌های سیل‌بند، هدایت آب‌های سطحی و رعایت موارد پیشگیری از افزایش صدمات ناشی از حوادث غیرمترقبه از جمله مقاوم‌سازی مسکن را از جمله دلایل مهم در کاهش میزان خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه در استان ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: 350 میلیارد ریال اعتبار در جریان سفر سوم هیئت دولت به استان اردبیل از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه اختصاص یافته که به محض ابلاغ آن بر حسب نیاز مناطق مابین شهرستان‌های استان تقسیم می‌شود. 

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول