اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وقوع شرایط بد جوی

هشدار اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل

خبرگزاری فارس: با وقوع شرایط بد جوی و کاهش دما اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل با صدور اعلامیه‌ای به مردم استان اردبیل هشدار داد.

هشدار اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، در این اطلاعیه آمده است: به موجب اخطاریه شماره 28 مرکز مدیریت اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور، بارش‌های پراکنده طی روز جاری در مناطقی از کشور از جمله استان اردبیل و به دنبال آن، آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی شده است.

در این اطلاعیه این اداره کل ضمن آماده‌باش به کلیه شوراهای مدیریت بحران شهرستان‌های استان از مردم نیز خواسته است موارد ایمنی را رعایت نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از فرمانداری گرمی، همچنین سیل و طوفان در گرمی مغان جان یک نفر را گرفت و خساراتی به بار آورد.

طوفان و سیل در شهرستان گرمی موجب کشته شدن یک نفر و وارد آمدن خسارت به تاسیسات زیربنایی شهرستان گرمی مغان شد.بر اثر طوفان و صاعقه یک زن 35 ساله در روستای هومونلوی بخش انگوت جان سپرد.

فرماندار گرمی بیان داشت: بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر عمومی، تخریب کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی، خطوط انتقال آب شده و خساراتی به جاده دسترسی تصفیه‌خانه شهری اردبیل وارد کرد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری گرمی نیز گفت: ثر بارندگی شب گذشته و بامداد امروز به پایه‌های پل انتقال آب " سیل دره سی " دیوار حایل خط انتقال آب روستای اژدرلو آسیب زد.

رسول جانی‌زاده افزود: در ایستگاه پمپاژ شماره 3 آب خام گرمی نیز بر اثر سیلاب آبگرفتگی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، نیروهای امدادی مشغول اقدامات امدادی در این شهر هستند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول