اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:/1

حقانیت ما استکبار را در موضع ضعف قرار داده است

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: حقانیت جمهوری اسلامی ایران در تمام مسایل جاری کشور سبب شده است تا دشمنان ما به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار بگیرند.

حقانیت ما استکبار را در موضع ضعف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد عصر امروز در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان اردبیل که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: اردبیل به لحاظ تاریخ، فرهنگ و مدنیت بسیار ارزشمند و غنی حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارند و به یقین یکپارچگی کشور و به رسمیت شناخته شدن مذهب تشیع در سایه مجاهدت مردان غیرتمند و زنان شجاع این دیار بوده است.

وی با بیان اینکه از دوران حکومت صفویه عمران و آبادانی در این سرزمین آغاز شده و قدمتی به طولانی تاریخ دارد، تصریح کرد: برای ما شایسته‌ترین ارمغان و هدیه حفظ دستاوردهای ارزشی و اسلامی این جامعه است که به رغم شیطنت‌های نظام کفر ملت ایران توانسته است بر دشمن زبون غلبه کند.

نیکزاد به عظمت مردم اردبیل در طول تاریخ به ویژه بعد از استقرار جمهوری اسلامی ایران در دوران مبارزات علیه رژیم ستمشاهی و همچنین حضور جانانه در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: از زمان حضور رئیس جمهور مکتبی ایران محمود احمدی‌نژاد توفیقات این نظام در عرصه جهانی و بین‌المللی بیش از گذشته نمایان شده به طوریکه این فرزند برومند ایران اسلامی در برابر شیطنت‌ها و کارشکنی‌های دشمنان و استکبار جهانی کوتاه نیامده است.

این مسئول از رئیس جمهور مکتبی ایران به عنوان دلاور عرصه ارزش‌ها و حفظ باورهای اعتقادی یاد کرد و ادامه داد: اگر امروز رئیس جمهور ما را با شاخصه‌های شجاعت و درایت در جهان می‌شناسند همگی به واسطه روحیه ولایت‌پذیری و ساده‌زیستی رئیس جمهور است که در تمام دنیا توانسته است انقلاب اسلامی را به الگویی بی‌نظیر تبدیل کند.

وی خاطر نشان کرد: به فضل الهی امروز نظام ما و دولت با درایت در مسیر تبعیت از رهبری و همچنین ریل خدمت‌رسانی قرار گرفته و با هوشمندی رئیس جمهور شاهد آن هستیم که از بحران‌های مختلف یکی پس از دیگری عبور می‌کنیم.

به گزارش فارس، وزیر راه و شهرسازی جنگ تمام عیار استکبار را علیه جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد و بیان داشت: در این جنگ نرم و فشارهای اقتصادی نه تنها ملت ایران و رئیس جمهور مکتبی این سرزمین ذره‌ای از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده است بلکه با تمام توان در صحنه حاضر شده و به دشمن اجازه کوچک‌ترین حرکت و دخالت را نمی‌دهد.

نیکزاد در ادامه سخنان خود به دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به آمریکا و سازمان ملل اشاره کرد و یادآور شد: در این سفر که بنده نیز همراه رئیس جمهور بودم به خوبی مشاهده کردم که تمام سران کشورهای دنیا و همچنین رسانه‌ها منتظر موضع‌گیری صریح و آشکار رئیس جمهور ایران بودند تا این مواضع حساس و ارزشمند را که گویای موضع جمهوری اسلامی ایران بود به سرعت انتشار دهند که این سفر بخشی از حقانیت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت و آمریکا و رژیم صهیونیستی را در موضع خصمان خود ذلیل و خوار کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول