اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

سخیف‌ترین حامی تروریسم استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبیک گفت: بزرگ‌ترین و سخیف‌ترین حامی تروریسم در دنیا، استکبار جهانی به ویژه آمریکا است.

سخیف‌ترین حامی تروریسم استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در خطبه‌های این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر اظهار کرد: آمریکایی‌ها با خارج کردن منافقان از لیست تروریست‌ها ثابت کردند که حامی اصلی آنها هستند.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی تروریست‌پرور هستند زیرا که 17 هزار نفر از شخصیت‌های بلند مرتبه نظام را که بسیاری از آنها مردم عادی و کوچه و بازار بودند را در طول تاریخ انقلاب اسلامی به قتل رسانده‌اند.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: راهپیمایی اعتراض‌آمیز مسلمانان کشورهای مختلف به مردم دنیا ثابت کرد که مسلمانان در خصوص قرآن کریم و جایگاه پیامبر گرامی اسلام (ص) به طور قطع و یقین وحدت دارند.

موسوی با اشاره به وضعیت بازار ارز و سکه در کشور بیان کرد: عده‌ای سودجو با الهام‌گیری از رژیم غاصب صهیونیستی می‌خواستند که در بازار ارز و سکه آشوب به پا کنند که به لطف خداوند دستشان رو شد و دستگیر شدند.

امام جمعه شهر آبیک با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی اذعان کرد: وجود نظم، آرامش و امنیت در کشور به ویژه نقاط مرزی مرهون ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروی انتظامی است که همیشه در خدمت مردم و نظام بوده و هستند.

والدین، فرزندان را بر مبنای تعالیم دینی تربیت کنند

موسوی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به روز 16 مهرماه روز جهانی کودک اظهار کرد: والدین باید فرزندان خود را بر مبنای تعالیم دینی و قرآنی تربیت کنند تا در آینده افراد مؤمن و متدینی برای جامعه باشند و بتوانند خدمات ارزنده‌ای به مردم ارایه کنند.

خطیب جمعه شهر آبیک با تأکید بر مراقبت فرزندان از سوی والدین ابراز کرد: والدین باید مواظب باشند که فرزندانشان با چه افرادی دوست هستند و محطیی که فرزندانشان در آن قرار دارند چگونه محیطی است تا فرزندانشان به انحراف کشیده نشوند.

وی با اشاره به روز 14 مهرماه روز دامپزشکی بیان کرد: خدمات ارزنده‌ای که دامپزشکان در زمینه درمان حیوانات انجام می‌دهند شایسته و ارزشمند است که جای قدردانی دارد.

تقوا، روح انسان را صیقل می‌دهد

موسوی با بیان اینکه تقوا روح انسان را صیقل می‌دهد، افزود: در درون انسان صدایی است که همواره انسان را به طهارت و پاکی دعوت و از زشتی‌ها و گناه نهی می‌کند که همان رسول باطنی و تقواست.

وی ادامه داد: انسان باید همیشه مطیع ندای درون خود باشد تا با خودسازی به مراتب عالیه انسانی دست یابد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول