اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

جاودانگی دفاع مقدس به حقانیت آن است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جاودانگی دفاع مقدس به حقانیت آن است و دنیا به حقیقی بودن ایثارگری‌های مخلصانه ایران پی برده است.

جاودانگی دفاع مقدس به حقانیت آن است

فرهنگ مستعد حصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در حالی سی و دومین سالگرد دفاع مقدس را گرامی می‌داریم که در منطقه شاهد تحولات گسترده هستیم و همه اینها نشأت گرفته از دفاع مقدس است.

وی جاودانگی دفاع مقدس را به حقانیت آن دانست و بیان کرد: آموزه‌های دفاع مقدس جاودانه است چون آموزه‌های آن جنس الهی داشت و همه با نیت قرب الهی وارد عمل شدند.

این مسئول با بیان اینکه بر عکس ایران، جنگ در عراق کاملاً به ورطه فراموشی سپرده شده است، افزود: این به دلیل آن است که جنگ در عراق باطل بوده حقانیت نداشت و آنها کشور متخاصم علیه ایران بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل دفاع مقدس را سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و ابراز داشت: همان گونه که کربلا زنده است دفاع مقدس هم رنگ کهنگی بر نمی‌تابد.

مستعد حصاری دفاع مقدس را دارای چهره‌ای روشن و افتخار‌آمیز اعلام کرد و گفت: شهدا چراغ هدایت و انسان‌های تربیت یافته در مکتب علوی و نبوی بودند که امروز الگوی اقتدار و وقار شیعه هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ابراز داشت: دفاع مقدس سبب شد جوهره انسانی که قبل از جنگ نهفته بود آشکار شود و با اینکه ما در تحریم و تهدید استکبار جهانی بودیم در آن روزها با تکیه بر توان فرزندان داخلی ایران موفق شدیم تمام نیازمندی‌های خود را تولید کنیم.

وی خودکفایی ایران را در تمام عرصه‌ها از جمله دانش پیشرفته، تحقیق و پژوهش و علم و فناوری مرهون دفاع مقدس اعلام کرد و  افزود: امروز تولید کننده انواع پهپادها هستیم و این چیز کمی نیست.

این مسئول دفاع مقدس را یک واقعه ماندگار در کشور اعلام کرد و گفت: در این سال‌ها مشخص شد مردم ایران از هویت اصلی و شاخصه مهمی برخوردار بوده و یک ملت فرهنگ‌ساز است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود بیان داشت: معتقدیم دفاع مقدس همچنان باقی است و تنها چهره آن تغییر یافته است چرا که ما امروز بعد از پایان جنگ سخت درگیر جنگ نرم عظیمی علیه نظام و امت اسلامی هستیم که ضروری است بار دیگر با روحیه همچون روزهای دفاع مقدس وارد عمل شویم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول