اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

سند حقانیت ملت ایران در دفاع مقدس محقق شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا با تأکید بر تداوم اشاعه فرهنگ دفاع مقدس گفت: سند حقانیت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس محقق شد.

سند حقانیت ملت ایران در دفاع مقدس محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرنیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: رأفت و مهربانی این امام همام همواره عاملی برای جذب و اشتیاق یافتن مسلمانان و به ویژه شیعیان به ایشان بوده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: بارگاه مطهر رضوی امروز قلب تپنده تمام مشتاقان و محبان خاصه حضرت ثامن‌الحجج (ع) است.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان برای همیشه در تاریخ جاوید و زنده است، تصریح کرد: مردم شهید‌پرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی تا ابد مدیون دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هستند.

امام جمعه بویین زهرا اضافه کرد: خلوص معنوی و اراده قوی، رزمندگان اسلام را در برابر هجمه ارتش بعثی عراق محافظت کرد.

زرینه با قدردانی از حضور گسترده شهروندان و به ویژه دانش‌آموزان بویین زهرایی در مراسم جشن عاطفه‌ها در پایگاه‌های کمیته امداد شهرستان بویین زهرا ادامه داد: کمک به همنوع از ضروری‌تری مسائلی است که دین مقدس اسلام به آن پرداخته و مسلمانان را به دستگیری و یاری از نیازمندان و ایتام موجود در جامعه دعوت کرده است.

وی با اشاره به دیدار کارگزاران و دست‌اندرکاران حج 91 با رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: معظم‌له سخنان و رهنمود‌های جامع و کاملی را در دیدار کارگزاران مطرح کردند که امید است چراغ راه و سرلوحه همه دست‌اندرکاران این عرصه معنوی قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: ولایت‌مداری در هر زمینه‌ای رمز دست‌یابی به اقتدار و موفقیت است.

زرینه با اشاره به هفتم مهر‌ماه سالگرد سقوط هواپیمای حامل سرداران و کارگزاران نظام اسلامی در سال 60 تصریح کرد: به راستی شجاعت‌ها و دلاور‌مردی‌های چنین رزمندگان بی‌باکی تاکنون موجب اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی شده است.

وی با اشاره به نقش نهاد‌های خدمات‌رسان امداد و نجات در کشور تصریح کرد: آتش‌نشانان همواره یکی از نیرو‌های خدومی بوده‌اند که در شرایط بحرانی در شهر‌ها و نقاط مختلف در محل حادثه حضور یافته و به امداد‌رسانی بی‌منت به افراد آسیب دیده می‌پردازند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی سالمندان اظهار کرد: تجربه افراد در زمان پیری به مرحله بسیار بالایی می‌رسد و جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی برای داشتن زندگانی بهتر و شیرین‌تر لازم است که از تجارب بزرگسالان و به ویژه افراد سالخورده استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: روز جهانی ناشنوایان نیز از روز‌هایی است که باید قدر آن را دانست، چراکه سلامتی مهم‌ترین نعمت الهی است که بیشتر انسان‌ها در درک این نعمت بزرگ و عمیق توجه کاملی ندارند و شکر خداوند متعال را به جای نمی‌آورند.

زرینه با اشاره به 13 مهر‌ماه سالروز هجرت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران از عراق به کشور پاریس تصریح کرد: امام راحل با هوشمندی خویش انقلابی را در کشور بنا نهادند که تاکنون هیچ کس و گروهی نتوانسته در وصف این انقلاب سخنی و یا حرفی بگوید و تمام دیکتاتور‌ها و مستکبران عالم نیز امروز از انقلاب اسلامی به شدت در هراس هستند.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه پرسنل و کارکنان خدوم این نیرو در شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: نقش پلیس در ایجاد ثبات در شهر‌ها و نقاط مختلف کشور بی‌بدیل است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: امروز تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های نظامی و امنیتی در حال ارائه خدمت به مردم هستند و دشمن از این اقتدار و رادمردی نیرو‌های مسلح در هراس است.

زرینه اضافه کرد: افرادی که با دزدی و انجام کار‌های ناشایست در شهر سبب ایجاد ناامنی می‌شوند باید با جدیت و قاطعیت تمام نیروی انتظامی روبه‌رو شده و متوجه کار ناپسند خود بشوند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قله‌های افتخار و حقانیت در جهان به سر می‌برد، اضافه کرد: تلاش همه مسئولان و مردم سبب این سربلندی و افتخار شده است.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: اگر در پاره‌ای اوقات مشاهده می‌شود که استکبار دست به اقدامات وقیحانه و توطئه‌انگیز می‌زند نشان‌دهنده اوج ذلت و حقارت آنان است.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول