اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

نظام در دوران دفاع مقدس حقانیت خود را ثابت کرد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس حقانیت خود را ثابت کرد.

نظام در دوران دفاع مقدس حقانیت خود را ثابت کرد

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ دوران دفاع مقدس به عنوان دورانی حساس در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برگرفته از نظام عاشورایی است، افزود:‌ دوران دفاع مقدس نیز با فرهنگ عاشورایی اداره شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: حق همواره پیروز بوده و نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس حقانیت خود را ثابت کرد.

وی با بیان اینکه هشت سال دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه کرده است، افزود: مردم ایران در دوران دفاع مقدس با تأسی از فرهنگ عاشورایی ذره‌ای از خواسته‌های به حق ملت عقب‌نشینی نکردند.

نیک‌بخش با اشاره به اینکه ملت ایران تا همیشه تاریخ از این فرهنگ دفاع می‌کند، افزود: در حال حاضر نیز ملت ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس تحول بزرگی در نظام‌های جهان ایجاد کرد، افزود: بیداری اسلامی کشورهای منطقه و ملت‌های آزادی‌خواه جهان از این تحول سرچشمه می‌گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و افزود: برای ترویج این فرهنگ به نسل‌های جدید جامعه باید اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار همواره در برابر ناتوی فرهنگی دشمنان کارساز بوده است، افزود: ‌باید با فعالیت‌های فرهنگی به مقابله با توطئه‌های دشمنان رفت.

نیک‌بخش با اشاره به اینکه باید ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان به خوبی تبیین شود، خاطرنشان کرد: ارتقای علمی و فرهنگی جامعه به انتقال این ارزش‌ها کمک می‌کند.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید نسل‌های جوان جامعه را با دستاوردهای مهم انقلاب آشنا کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول