اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت خط پیروان امام و رهبری استان زنجان:

توهین به نبی مکرم اسلام ناشی از حقانیت اسلام است

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت خط پیروان امام و رهبری استان زنجان گفت: توهین به مقدسات و نبی مکرم اسلام ناشی از حقانیت اسلام است.

توهین به نبی مکرم اسلام ناشی از حقانیت اسلام است

نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اسلام ناب محمدی از نظر منطق و حقانیت همیشه حق بوده ودر خط مستقیم الی‌الله قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان هرگز نمی‌توانند با این حقانیت مواجه شوند، افزود: اقدامات ددمنشانه از سوی دشمنان از جمله توهین به مقدسات و نبی مکرم اسلام ناشی از عدم حقانیت استکبار است.

دبیر جمعیت خط پیروان امام و رهبری استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در برابر حق، خود را ناچیز می‌دانند، خاطرنشان کرد: اسلام دین حق است و اهانت به مقدسات این دین مبین ناشی از رشد و گسترش اسلام در جهان است.

وی با بیان اینکه چنین اهانت‌هایی ناشی از ضعف و زبونی استکبار و ایادی آن است، افزود: دشمنان اسلام همواره در برابر منطق قاطع اسلام تسلیم بوده‌اند.

مجتهدی با اشاره رشد و گسترش دین مبین اسلام در اقصی نقاط جهان تصریح کرد: گسترش دین اسلام عامل منزوی شدن استکبار و برنامه‌های آنان است.

وی بر ضرورت مقابله با اقدامات ددمنشانه دشمنان علیه مقدسات اسلامی تاکید کرد و گفت: بر هر زن و مرد مسلمان واجب است در برابر این اقدامات در صحنه حضور داشته و این اقدامات را محکوم کند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول