اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

پاسداشت دفاع مقدس نمودی از حقانیت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: پاسداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگری رزمندگان نمودی از عزت و عظمت مردم ایران در کسب افتخارات دوران دفاع مقدس است.

پاسداشت دفاع مقدس نمودی از حقانیت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی در یتیم عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان نمین اظهار داشت: این هفته ماندگار‌ترین ایام در حافظه تاریخی ملت ماست که باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه یاد یاران تبیین گوشه‌هایی از ایثارگری‌های جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: این هشت سال باید طوری به ملت و جوانان ما تبیین شود که همگان خود را در قبال حفظ این ارزش‌ها مسئول بدانند.

فرماندار شهرستان نمین یادآور شد: دنیا هنوز هم از عظمت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس حیرت‌زده است چرا که کشور ما که بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب وارد این جنگ نابرابر شده بود توانست با یاری خدا و اعتقادات راسخ دینی خود دشمن تا بن دندان مسلح را از مرزهای خود بیرون کند.

در یتیم هفته دفاع مقدس را مناسب‌ترین زمان برای افتتاح پروژه‌های متعدد اعلام کرد و گفت: افتتاح و بهره‌برداری از هشت طرح عمرانی درسطح شهرستان نمین با اعتبار 20 میلیارد ریال در هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

این مسئول تاکید کرد: گازرسانی به روستاهای خشه حیران، علی کمر، قلنج قشلاقی، بویاغچلو و اوچ بلاغ و همچنین افتتاح تعدادی از پروژه‌های بهسازی و آسفالت خیابان در شهرهای نمین، عنبران و آبی‌بیگلو از جمله این پروژه‌ها است.

فرماندار شهرستان نمین از برگزاری 20 مورد برنامه فرهنگی، ورزشی در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان نمین در پایان سخنان خود اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس‌، همایش یاد یاران و برگزاری نشست‌های فرهنگی -  سیاسی از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول