اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجمع مردم گرگان در اعتراض به اقدام آمریکایی صهیونیستی

مجامع حقوق بشر حرکت ظالمانه استکباری را محکوم کنند

خبرگزاری فارس: مردم گلستان در تجمع اعتراض‌آمیز خود در محکومیت اقدام مذبوحانه دشمن از مجامع حقوق بشر و آزادیخواهان جهان خواستار محکومیت حرکت ظالمانه استکباری شدند.

مجامع حقوق بشر حرکت ظالمانه استکباری را محکوم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان تجمع بزرگ مردمی در محکومیت قبیحانه آمریکایی صهیونیستی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) از ساعت 9:30 صبح در میدان شهرداری گرگان آغاز و تا ساعت 11 ادامه داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در این مراسم گفت: تجمع اعتراض‌آمیز مردم گلستان برای دوستان انقلاب اسلامی ایران دارای پیام مهمی است و آن اینکه مردم نمی‌توانند اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) را تحمل کنند و فریاد آنها همواره در برابر این اقدام ننگین بلند است.

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری اظهار داشت: طی روزهای آینده نیز برنامه‌های مختلفی را در سطح استان پیرامون این محکومیت شنیع استکباری خواهیم داشت.

در این مراسم قطعنامه محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان قرائت شد.

در این قطعنامه با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند تصریح شده است: دیروز حاکمان مکه و قریش و مستکبران با وجود پیامبر اعظم که اعلا و اشرف آفریده‌ها است مقام و منصب و مال خویش را در خطر دیده و برای خاموش کردن نور جاوید همه توان خود را به کار گرفتند و امروز یک بار دیگر شیاطین استکباری صهیونیستی برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و آئین محمدی و آخرین و کامل‌ترین دین خداوند به ساحت ملکوتی پیامبر هتک حرمت کردند که ما این اقدام موهن که از سوی سران قدرت‌های شیطانی و مستکبران صورت گرفته را محکوم و با فریاد دشمن‌شکن «الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر» انزجار خود را اعلام می‌کنیم.

در ادامه این قطعنامه خاطر نشان شد: خروج منافقین از لیست گروهک‌های تروریستی و از سوی سران آمریکای جهان‌خوار برای رسیدن به مقاصد شوم که آنان را به هر جنایتی می‌کشاند و برای خدمت به آمریکا و اسرائیل از هیچ خیانتی برای سایر ملت‌ها رویگردان نیستند لذا مردم همیشه در صحنه گرگان از مجامع حقوق بشر و آزادیخواهان جهان انتظار دارند که این حرکت ظالمانه را محکوم کنند.

همچنین در این قطعنامه آمده است: مردم استان گلستان از اندیشمندان، هنرمندان و فرهیختگان جهان اسلام درخواست دارند برای معرفی چهره پیامبر اسلام(ص) تمام تلاش خود را به کار گیرند و هنرمندانه اخلاق و منش پیامبر سراسر نور و رحمت را به جهان عرضه کنند.

در پایان این قطعنامه تاکید شد: ما مردم ولایتمدار گرگان حمایت خود را در اطاعت و پیروی از ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای اعلام کرده و در مقابله با دشمنان خدا و پیشبرد اهداف اسلام و قرآن و امام راحل با مقتدای خویش تجدید بیعت می‌کنیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول