اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان:

امت اسلام شاهد جهالت غربی است / در برابر خباثت استکبارگران کوتاه نمی‌آئیم

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: امت اسلام شاهد جهالت غربی و جهالت مدرن است و اکنون سراسر جهان در مقابل هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام یکپارچه در جوشش و خروش و فریاد انزجار است.

امت اسلام شاهد جهالت غربی است / در برابر خباثت استکبارگران کوتاه نمی‌آئیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی عصر امروز در تجمع اعتراض‎آمیز اقدام سخیف مزدوران آمریکایی، صهیونیستی و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ع) در جمع بسیجیان، طلاب شیعه و سنی اظهار داشت: جهالت غربی که امروز دنیا شاهد آن است از دهه 80 توسط دشمنان آغاز شده و این خباثت‎ها که با نوشتن کتاب آیات شیطانی و سپس کاریکاتورهای موهن منتشر شد چیزی جز جهالت غربی نیست.

وی با تاکید بر اینکه در برابر خباثت استکبارگران کوتاه نمی‎آئیم، تصریح کرد: استکبار با آتش زدن کتاب خدا و اکنون با هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) همواره بر جهالت خود اصرار ورزیده و هر روز شاهد فزونی این جهالت هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان خاطر نشان کرد: جهالت عربی با نشر اسلام در دوران پیامبر (ص) به سمت هدایت رهنمون شد اما جهالت غربی با وجود ادعای تمدن و پیشرفت همچنان مصرانه به نادانی و جهالت خویش پافشاری می‌کند.

غلامی با بیان اینکه در معارف دین، قرآن و روایات نیز تاکید شده که ما با دو دسته دشمن روبه‌رو هستیم اضافه کرد: زمانی ممکن است با دشمن شخصی مواجه شویم که توصیه ائمه نیز بر این است که با دشمن شخصی رعایت انصاف و عدالت صورت پذیرد.

وی ادامه داد: برخی مواقع نیز دشمنان ما دشمن شخصی نیستند و در قالب دشمن دین، ارزش‎ها و مکتب ظاهر می‌شوند که این دسته از دشمنان خطرناک بوده و در مقابل آنها نباید ذره‎ای کوتاه بیاییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان با تاکید بر اینکه باید عزت خود را در مقابل دشمن مکتب و ارزش‎ها حفظ کنیم خاطر نشان کرد: باید آمادگی همه‌جانبه در برابر دشمنان مکتب، دین، اسلام و ارزش‎ها حفظ شود چرا که این حقیقت دین ماست و در مقابل ارزش‎ها نیز سر سوزنی کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول