اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری زابل:

مسلمانان در مقابل استکبار سکوت نکنند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری زابل گفت: مسلمانان نباید در مقابل اهانت آمریکا به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) سکوت کنند.

مسلمانان در مقابل استکبار سکوت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حبیب‌الله راهداری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای راهپیمایی علیه فیلم موهن به ساحت پیامبر اعظم (ص)، اظهار داشت: پیامبر نزد مسلمانان جایگاه ویژه‌ای دارد لذا اهانت به ساحت مقدس نبی‌مکرم اسلام قلب هر مسلمانی را به درد می‌آورد و سکوت در این شرایط جایز نیست.

وی افزود: باید برای مسلمانی خود اهمیت قائل شده و سکوت نکنیم و برای مجازات عاملان ساخت این فیلم موهن دست به کار شده و درس عبرت فراموش‌ناشدنی به توهین‌کنندگان بدهیم.

سرپرست فرمانداری زابل ادامه داد: باید در راهپیمایی با حضور حداکثری خود، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بزنیم تا بدانند جامعه مسلمانان نسبت به مقدسات خود بی‌اعتنا نیستند بلکه به شدت با اهانت‌کنندگان برخورد می‌کنند.

راهداری بیان کرد: نباید به یک گروه اندکی مانند آمریکا و اسرائیل اجازه داده شود با ساخت فیلم‌های شیطانی و اهانت به مقدسات مسلمانان، قلب مسلمین جهان را جریحه‌دار کنند.

وی گفت: وجود بیش از یک میلیارد مسلمان در سطح دنیا باعث ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان ما شده است لذا استکبار و رژیم صهیونیستی با مشت‌های گره کرده هر یک از مسلمانان، تاوان کار خود را پس خواهند داد.

سرپرست فرمانداری زابل اضافه کرد: مسلمانان جهان باید با اینگونه حرکت‌های ضد دینی و الهی برخورد جدی کنند تا شاهد اهانت به مقدسات دینی و اسلامی نباشند.

راهداری گفت: این توهین بزرگ و نابخشودنی به ساحت پاک و نورانی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص) که قلب میلیون‌ها مسلمان جهان را به درد آورده از دیدگاه کشورهای مسلمان محکوم است.

وی ادامه داد: از مردم شهرستان زابل خواسته می‌شود تا در راهپیمایی علیه اهانت به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام با شکوه‌تر از همیشه در صحنه حاضر شوند زیرا تشکیل حلقه‌های زنجیروار مسلمانان و خشم و انزجار آنان، به دشمنان ثابت می‌کند که مسلمانان با هم متحد بوده و در زیر لوای پرچم اسلام به کفار اجازه توهین نخواهند داد و هر دستی که سازنده چنین فیلم‌هایی باشد شکسته خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول