اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور بانوان وزیر ارشاد:

حقانیت اسلام با از جان گذشتگی‌ سیاسی امام صادق (ع) احیا شد

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حقانیت اسلام واقعی با از جان گذشتگی‌های معنوی و سیاسی این امام همام احیا شد.

حقانیت اسلام با از جان گذشتگی‌ سیاسی امام صادق (ع) احیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد عفت شریعتی ظهر امروز همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) و در جمع بانوان کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مشهد، دلیل اینکه مذهب ما با وجود امامان پیش از حضرت صادق (ع)، به نام امام ایشان معروف شده است اظهار داشت: در زمان امام صادق (ع) به دلیل درگیری میان بنی‌امیه و بنی‌عباس فرصت مناسبی برای احیاء تفکرات ناب و اصیل به وجود آمد.

مشاور امور بانوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در دوره امام صادق(ع) که در دین انحرافات اعتقادی بسیاری ایجاد شده بود این امام توانست 4 هزار شاگرد را در مکتب تعلیم و تربیت خود با اسلام علوی و نبوی آشنا کند.

عضو پیشین کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: حقانیت اسلام واقعی با از جان گذشتگی‌های معنوی و سیاسی این امام همام احیاء شد.

وی در ادامه به تشابه زمان حاضر و دوره امام صادق(ع) اشاره ای کرد و افزود: در زمان حاضر نظام سلطه و استکبار بوسیله رسانه‌ها به تبلیغ و القاء شبهات و عرفان های کاذب روی آورده‌اند.

مشاور امور بانوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وظیفه ایران اسلامی، به عنوان مهد تشیع گفت: کوشش زنان و مردان ولایتمدار در سرزمین‌های اسلامی در جامعه جهانی بایستی در راستای آماده سازی زمینه ظهور برای امام عصر باشد.

نماینده پیشین مشهد در مجلس، در پایان با اشاره به کنفرانس غیرمتعهدها تصریح کرد: باوجود شبهاتی که غرب علیه جمهوری اسلامی بوجود آورده بود توسط این اجلاس حقانیت ایران اسلامی را به همه کشور اثبات کرد.

پنجمین دوره همایش اندیشه های آسمانی به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، با حضور هنرمندان برگزیده کانون ها از سراسر کشور در دو بخش برادران و خواهران، شهریورماه در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول