اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

استکبارستیزی به ارزش نهادینه شده در اذهان عمومی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: استکبارستیزی به یک ارزش نهادینه شده در اذهان عمومی جهان تبدیل شده است.

استکبارستیزی به ارزش نهادینه شده در اذهان عمومی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام ظهر امروز در ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان این استان اظهار داشت: 13 آبان از مناسبت‌های مهم و اساسی کشور است و رویدادهای بسیاری را در خود جای داده و بر همین اساس ضروری است تا بیش از پیش آن را گرامی داشت.

وی افزود: تقارن 13 آبان با عید غدیرخم بسیار نیکو و پسندیده است و فرصت خوبی را در اختیار مسئولان و متولیان امر قرار می‌دهد تا از این فرصت در راستای ترویج و تبیین ارزش‌های اسلام و انقلاب بهره بگیرند.

نکونام با بیان اینکه نباید برنامه‌های بزرگداشت 13 آبان مختص به قشر دانش‎آموز باشد، تصریح کرد: باید همه اقشار و گروه‌های مختلف جامعه در برنامه‌های این روز مشارکت داشته باشند و با حضور پررنگ خود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ها نقش مهمی ایفا کنند.

امام جمعه شهرکرد، نسل جوان را مهم‌ترین و تاثیرپذیرترین قشر جامعه دانست و گفت: نسل جوان قشر مهم و تاثیرپذیری در جامعه به شمار می‎روند که لازم است همواره پیوندشان را با ارزش‌های انقلاب و نظام محکم‌تر کنند.

نکونام بر ضرورت گرامی‌داشت هرچه بیشتر یوم‌الله 13 آبان تاکید کرد و افزود: در همین راستا پیشنهاد می‎شود تا روز 13 آبان را به مدت یک هفته با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر گرامی ‌بداریم.

وی با بیان اینکه امروزه استکبارستیزی به ارزش‌های نهادینه شده در جامعه جهانی تبدیل شده است، اظهار داشت: روزی آمریکا یک قدرت بزرگ در جهان شناخته می‎شد اما امروزه به آن در اذهان عمومی جهان با عنوان کشور استکباری متزلزل نگاه می‎شود.

نکونام تصریح کرد: در همین راستا باید شکسته شدن ابهت و اقتدار استکبار جهانی را بیش از پیش برای نسل جوان تبیین و تشریح کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت پرهیز از شعارزدگی در برگزاری برنامه‌های 13 آبان تاکید کرد و گفت: باید این روز را به معنای واقعی کلمه گرامی ‌داشت و به آن تنها به عنوان یک مناسبت پرداخته نشود.

نکونام افزود: 13 آبان در بقای انقلاب و تداوم آن نقش مهمی داشته و تاثیر بسزایی در روحیه و رفتار مردم در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب داشته است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول