اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهاوند:

دوران دفاع مقدس حقانیت ملت ایران را به رخ جهان کشاند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نهاوند گفت: ما در دوران دفاع مقدس حقانیت خویش را به رخ جهان کشاندیم زیرا در نبرد هشت ساله دفاع مقدس همه آحاد ملت از کوچک و بزرگ، پیر و جوان و زن و مرد حضوری افتخاری داشتند.

دوران دفاع مقدس حقانیت ملت ایران را به رخ جهان کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان نهاوند اظهار داشت: ما هر روز در جنگ برکتی داشته‌ایم که در همه صحنه‌های هشت ساله و حتی بعد از آن نیز از آن بهره‌ها جسته‌ایم زیرا ما در جنگ هشت ساله انقلابمان را به جهانیان صادر کردیم و امروز بیداری اسلامی یکی از صدها ثمره آن است.

وی افزود: ما در دوران دفاع مقدس حقانیت خویش را به رخ جهان کشاندیم زیرا در نبرد هشت ساله دفاع مقدس همه آحاد ملت از کوچک و بزرگ، پیر و جوان و زن و مرد حضوری افتخاری داشتند.

فرمانده سپاه نهاوند ابراز داشت: اخلاص، ایمان، ایثار و روی پای خود ایستادن از نعماتی بود که در این دوران نصیب ملت ایران شد و امروز نیز به خوبی از آنها بهره می‌بریم.

وی با اشاره به خشم و عصبانیت دشمن تصریح کرد: دشمن از آنجایی که نتوانست در تهاجم نظامی‌اش با وجود کمک ده‌ها کشور ابرقدرت راه به جایی ببرد اینک با جنگ نرم برنامه‌های خطرناکی را علیه زیرساخت‌ها، آرمان‌ها و اعتقادات ما به ویژه نسل جوان آغاز کرده است که تهاجم فرهنگی یکی از مهم‌ترین آنهاست.

خراسانی عنوان کرد: هوشیاری، دشمن‌شناسی، زمان‌شناسی و برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب از جمله شاخصه‌هایی هستند که برای مقابله همه‌جانبه با جنگ نرم ضرورت دارد بنابراین باید از دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بهره گرفت.

امام جمعه نهاوند نیز در این مراسم انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس را از عمده دلایل گرامیداشت هفته دفاع مقدس ذکر کرد و گفت:‌ وجود ولایت فقیه در رأس و جوانان غیور و برومند، از ایران اسلامی دژ مستحکمی در برابر همه یاوه‌گویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایجاد کرده است و به همین منظور دشمن به نبرد و جنگ اعتقادات آمده است.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: دشمن با توهین به ساحت پیامبر عزیز اسلام(ص) و با ساخت فیلم موهن نه تنها به نتیجه‌ای دلخواه نرسید بلکه موجب انسجام و اتحاد بیشتر مسلمانان به ویژه سنی مذهب‌ها و شیعه مذهب‌ها شد.

وی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی آینده‌ای امیدوارکننده و روشن به فضل و کرم خداست، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تا پاسدار حرمت خون شهدا باشیم و از دستاوردهای ارزشمند نظام که حاصل جانفشانی و ایثارگری هزاران نفر از مردم متدین ایران اسلامی است به خوبی حفاظت و پاسداری کنیم.

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه، خانواده محترم شهدا و برخی رزمندگان دوران دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول