اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خبر داد

اختصاص 10 درصد منابع صندوق توسعه ملی به تسهیلات

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: 10 درصد منابع صندوق توسعه ملی برای تسهیلات به بخش‌های غیردولتی اختصاص یافته است.

اختصاص 10 درصد منابع صندوق توسعه ملی به تسهیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار کرد: 10 درصد منابع صندوق توسعه ملی برای تسهیلات به بخش‌های غیردولتی که دارای توجیه فنی، اقتصادی و مالی باشند، تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به صورت بازپرداخت ارزی و ریالی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این تسهیلات در بخش‌های آب، کشاورزی و صنعتی ارائه می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به ابلاغیه صندوق توسعه ملی تصریح کرد: 3 میلیارد دلار با بانک‌های عامل قرارداد منعقد شده است.

وی بر ضرورت پیگیری بانک‌های عامل برای جذب این اعتبارات تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های لازم در این زمینه در استان انجام می‌شود.

عباسی با بیان اینکه ضروری است بانک‌های عامل نسبت به جذب اعتبارات، اقدامات لازم را انجام دهند، خاطرنشان کرد: سهم استان در این زمینه مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی طرح‌های استان نیازمند ارائه تسهیلات ارزی و ریالی هستند، افزود: ‌باید این طرح‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه طرح‌های نیازمند چنین تسهیلاتی در استان شناسایی شده است، یادآور شد: این طرح‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شود.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم استان در سال گذشته در زمینه تعهد اشتغال خاطرنشان کرد: تعهدات اشتغال استان در سال گذشته محقق شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول