اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

صندوق توسعه ملی ظرفیت خوبی برای اعطای تسهیلات دارد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: قابلیت‌های صندوق توسعه ملی برای اعطای تسهیلات نیز ظرفیت خوبی است که باید فرمانداران برای معرفی طرح‌های اقتصادی به این صندوق پیشگام باشند.

صندوق توسعه ملی ظرفیت خوبی برای اعطای تسهیلات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، اظهار کرد: باید در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در توسعه کشاورزی استان بیشترین فعالیت را داشته باشیم.

وی افزود: این موضوع در جلسات شورای برنامه‌ریزی در شهرستان‌ها نیز مدنظر قرار خواهد گرفت و سعی خواهیم کرد این موضوع را با سرعت لازم پیش ببریم.

وی گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهوری در کرمانشاه بر تحول در بخش کشاورزی باید این موضوع در دستور کار قرار گیرد و با توجه به ظرفیت‌های استان در بخش کشاورزی این بخش را توسعه داد.

بیگی اضافه کرد: قابلیت‌های صندوق توسعه ملی برای اعطای تسهیلات نیز ظرفیت خوبی است که باید فرمانداران برای معرفی طرح‌های اقتصادی به این صندوق پیشگام باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: صندوق توسعه اسلامی و بانک اکو نیز ظرفیت‌های دیگری هستند که کشور ما حق استفاده از تسهیلات آنها را دارد و باید آموزش‌های لازم برای بهره‌گیری از تسهیلات این بانک‌ها به مسئولان داده شود تا نهایت بهره‌برداری از آنها توسط استان انجام شود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول