اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حمایت از کشاورزان

صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در اسلامشهر راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر از راه‌اندازی و تشکیل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی با هدف حمایت از کشاورزان این شهرستان خبر داد.

صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در اسلامشهر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی این صندوق افزود: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اساسی به منظور حمایت‌های ویژه از کشاورزان ضروری و مهم به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برای این که بتوانیم تولید محصولات داخلی را افزایش دهیم باید به سمت حمایت بیشتر از کشاورزان رفته و دغدغه‌های اساسی و بعضا پیش پا افتاده آنان را مرتفع نماییم.

فرماندار اسلامشهر تأکید کرد: اهمیت بخش کشاورزی و دامپروری بر کسی پوشیده نیست لذا باید توجه بیشتری را بر این بخش‌ها داشته باشیم و به سمت توسعه و پیشرفت این صنعت گام برداریم.

آرام گفت: بخش کشاورزی و دامداری این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و می‌طلبد که مسئولان و متولیان این امر توجه بیشتری را به این صنعت داشته باشند و با رفع برخی از موانع در توسعه و پیشرفت کشاورزی و دامداری نقش داشته باشند.

*تأمین حق آبه یکی از مهمترین اولویت‌ها است

فرماندار شهرستان اسلامشهر در ادامه سخنان خود از کمبود حق آبه کشاورزی در این شهرستان انتقاد و تأکید کرد: در صورت تأمین حق آبه کشاورزی می‌توانیم سطح زیر کشت زمین‌های کشاورزی را به دو برابر افزایش دهیم.

آرام با بیان این که هم اکنون توانسته‌ایم 6500 هکتار از اراضی شهرستان را سبز کنیم ادامه داد: در صورت تأمین حق آبه می‌توانیم این میزان را به 13 هزار هکتار برسانیم.

*اسلامشهر 20 شیر استان تهران را تأمین می‌کند

وی در ادامه سخنان خود از تأمین 20 درصدی شیر استان تهران در این شهرستان خبر داد و گفت: اسلامشهر به عنوان یکی از قطب‌های دامداری در استان تهران به شمار می‌رود که در صورت توجه بیشتر می‌تواند این میزان تولید شیر را با افزایش روبه‌رو کند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول