اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق توسعه بخش کشاورزی خبر داد

فعالیت 48 صندوق توسعه بخش کشاورزی در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق توسعه بخش کشاورزی گفت: 48 صندوق توسعه بخش کشاورزی با اعتبار 240 میلیارد تومان در کشور فعالیت دارند.

فعالیت 48 صندوق توسعه بخش کشاورزی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید عبدالکریم رضوی بعد از ظهر امروز در جلسه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی گیلان این صندوق را پناهگاه خوبی برای کشاورزی دانست و اظهار کرد: کمبود سرمایه از دهه‌های گذشته مشکل بخش کشاورزی بوده است.

وی کمبود سرمایه را یکی از مشکلات کشاورزان عنوان کرد و افزود: سیستم‌های غیررسمی برای برطرف‌ کردن مشکلات کشاورزان به کمک نهادهای رسمی آمده‌اند.

رضوی استفاده کشاورزان کم توان از اعتبارات نهادهای رسمی را از مشکلات بخش کشاورزی خواند و تصریح کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی از سال 83 در کشور تشکیل شده است.

این مسئول از فعالیت 48 صندوق توسعه بخش کشاورزی در کشور خبر داد و بیان کرد: صندوق مذکور بالغ بر 240 میلیارد تومان سرمایه دارد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بیان اینکه 49 درصد سهام این صندوق متعلق به دولت است، خاطرنشان کرد: 51 درصد سهام صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی متعلق به مردم است و ملت در این صندوق مشارکت دارند.

وی مدیریت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی را به عهده مردم خواند و ابراز کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی یک مجموعه غیردولتی است.

رضوی بر تقویت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در گیلان تاکید کرد و گفت: مشارکت در صندوق با همکاری استانداری و سازمان‌های مردم نهاد صورت می‌گیرد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با اشاره به سرمایه 30 میلیارد تومانی این صندوق در استان خوزستان، یادآور شد: سومین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در خوزستان در حال تشکیل است.

وی پرداخت تسهیلات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی را با کارمزد چهار درصد عنوان کرد و افزود: چهارمین صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در استان فارس در حال تشکیل است.

رضوی با تاکید براینکه برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در گیلان سقفی در نظر گرفته نشده است، بیان کرد: پرداخت هفت میلیارد تومان مطالبات چایکاران گیلان از محل این صندوق انجام شده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول