اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان:

50 میلیارد تومان از طرح‎های گلستان به تصویب صندوق توسعه ملی رسید

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: طی چند ماه اخیر نزدیک به 50 میلیارد تومان از طرح‎های استان برای پرداخت تسهیلات به تصویب صندوق توسعه ملی رسیده است.

50 میلیارد تومان از طرح‎های گلستان به تصویب صندوق توسعه ملی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی صبح امروز در بازدید از واحدهای تولیدی استان اظهار داشت: تلاش بر این است تا در همه حوزه‎ها به جذب سرمایه‎گذار اقدام شود.

وی در خصوص اقدامات استان برای جذب سرمایه‎گذار تصریح کرد: شرکت در نمایشگاه‎های مختلف و انتشار کتاب از جمله کارهایی بوده که صورت گرفته است به طوری که برای 40 شرکت بزرگ سرمایه‎گذاری کشور کتاب ارسال شده تا در گلستان اقدام به سرمایه‎گذاری کنند.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان از شناسایی هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‎گذاری در استان خبر داد و گفت: طی هفته اخیر به همت نمایندگان مجلس و استاندار گلستان یک سرمایه‎گذار کشوری برای اجرای چند پروژه بزرگ وارد گلستان شد و توافقات اولیه در این زمینه انجام شده است.

غلامی با اشاره به اینکه مرکز خدمات سرمایه‎گذاری گلستان محور فعالیت‎های اقتصادی استان است افزود: بیش از 150 جلسه در مرکز خدمات سرمایه‎گذاری برگزار شد و طی شش الی هفت ماه اخیر بخشی از سرمایه‎گذاران نسبت به اخذ تسهیلات درخواست داشتند اما در بخش بانک‎ها مشکل داریم.

وی با بیان اینکه منابع و مصارف بانک‎ها محدود است خاطر نشان کرد: برای برطرف کردن این مشکل در این بخش ورود پیدا کردیم و طی نشستی با بانک‎ها تصمیمات بزرگی گرفتیم و قرار است تا منابع تجهیز شوند.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه نباید اجازه خروج منابع از استان را داد خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا منابع صرف توسعه استان شود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول