اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد

ایجاد صندوق توسعه کشاورزی در همه شهرستان‏های تهران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از ایجاد ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی در همه شهرستان‏های استان تهران خبر داد.

ایجاد صندوق توسعه کشاورزی در همه شهرستان‏های تهران

سیدمحمد موسوی امروز در حاشیه حضور در جمع بهره‏برداران حوزه‏های مختلف کشاورزی شهرستان دماوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این صندوق می‏تواند سرمنشأ خیرات و برکات بسیاری برای امور کشاورزی در استان تهران قلمداد شود.

وی ادامه داد: این مهم در دوره‏ای که بهره‏برداران سطوح مختلف کشاورزی به عنوان افسران خط مقدم جبهه تامین غذایی کشور گام در مسیر انقلاب برمی‏دارند از جهات بسیاری حائز اهمیت است.

موسوی اضافه کرد: بدون شک ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی می‏تواند در مسیر تحقق اهداف در حوزه‏های مختلف کشاورزی یاری‏گر بهره‏برداران و مسئولان ذی‏ربط باشد.

*تدوین سیاست‏های جهاد کشاورزی مبتنی بر شعار سال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، شعار سال مدنظر رهبر فرزانه انقلاب را مبنای اجرای امور و سیاست‏های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تابعه در استان تهران خواند.

وی تصریح کرد: همواره در سال‏های اخیر نام‏های زیبنده و متناسب با اوضاع داخلی، منطقه‏ای و جهانی از سوی معظم‏له انتخاب می‏شود.

موسوی اضافه کرد: نام سال 91 تحت عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز به درستی موضوع توسعه اقتصادی را مورد تاکید قرار می‏دهد. 

*مسائل اقتصادی دغدغه رهبری است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره با اسامی سه سال گذشته، مبحث مسائل اقتصادی را دغدغه مهم و محوری رهبر انقلاب اسلامی خواند.

وی تصریح کرد: "همت مضاعف و کار مضاعف"، "جهاد اقتصادی" و "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اسامی با مسمای مورد انتخاب معظم‏له در سه سال اخیر و مهر تاییدی بر دقت‏نظر ایشان بر مسائل کشور است.

موسوی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب در بخشی از بیانات گران‏سنگ خود می‏فرمایند که "باید ظرف بازه زمانی 20 ساله و در سال 1404 جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه به رتبه نخست دست یابد".

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول