اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

طرح پیک مهر موجب افزایش فرهنگ مطالعه می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طرح پیک مهر از طرح‌های تاثیرگذار در زمینه افزایش فرهنگ مطالعه در جامعه است.

طرح پیک مهر موجب افزایش فرهنگ مطالعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا بیگلری ظهر امروز در مراسم رونمایی از طرح پیک مهر اظهار کرد: تفاهمنامه همکاری فی‌مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و دانشگاه علوم پزشکی به منظور اجرای طرح پیک مهر در استان امضاء شد.

وی با بیان اینکه کمدها و گنجه‌های کتاب در دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی می‌شود، افزود: کتاب‌های مفیدی به منظور استفاده مطلوب بیماران و همراهان بیمار در این گنجه‌ها گنجانده می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه افراد به دلیل بیماری مجبور به استراحت چند روزه در مراکز درمانی هستند، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی چنین گنجه‌هایی موجب استفاده مطلوب بیماران از فرصت می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح پیک مهر در بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اجرایی می‌شود، افزود: امروز در بخش ترخیص بیمارستان آیت‌الله موسوی این طرح اجرایی می‌شود.

بیگلری با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در این حوزه تصریح کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه گام‌های موثری را برداشته است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول