اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی گیلان:

مطالعه 100 طرح سرمایه‌گذاری گیلان انجام شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی گیلان گفت: مطالعه 100طرح پیشنهادی گیلان به سرمایه‌گذاران خارجی انجام گرفته و به صورت مدون در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تهیه و تنظیم شده است.

مطالعه 100 طرح سرمایه‌گذاری گیلان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، منصور ملایی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه اظهار کرد: جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری با هدف خدمات‌رسانی به سرمایه‌گذاری با محوریت سرمایه‌گذاری خارجی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه یک سری اولویت‌های سرمایه‌گذاری برای گیلان از قبل تهیه شده است، افزود: کارهای علمی این اولویت‌ها به صورت طرح‌های مطالعاتی و امکان‌سنجی انجام شده و در قالب مشخصی به سرمایه‌گذار ارائه می‌شود.

رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی گیلان با اشاره به معرفی 100 طرح سرمایه‌گذاری استان ابراز کرد: سرمایه‌گذار از بین این تعداد پروژه‌‌ای که اکنون طراحی و کار مطالعاتی آن انجام شده است سرمایه‌گذاری واقعی را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: به همین دلیل با رایزنی گروه‌های مختلف ابتدا شناسایی خدمات و معرفی توانایی موجود به سرمایه‌گذار مورد توجه قرار می‌گیرد.

ملایی‌پور ابراز کرد: با حضور 12 عضو ناظر در سازمان اقتصاد و دارایی و 12 نفری که در دستگاه‌های مختلف از جمله صنایع و بازرگانی ، گمرک و امور مالیاتی و دستگاه‌های دیگر استان هستند مشکلات سرمایه‌گذاران درباره سرمایه‌گذاری بررسی و برطرف می‌شود.

وی هدف از برگزاری جلسه مذکور را به حداقل رساندن مشکلات سرمایه‌گذاران در قالب پنجره واحد و خدمت به سرمایه‌گذاران عنوان کرد.

این مسئول شناسایی اولویت‌های اقتصادی را مهم خواند و با اشاره به برگزاری نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گیلان خاطرنشان کرد: نخستین همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در 20 و 21 آبان امسال به مدت دو روز با حضور سرمایه‌گذاران خارجی، ایرانیان مقیم خارج از کشور و کارآفرینان داخلی در زیباکنار رشت برگزار می‌شود.

وی برگزاری این همایش را با هدف جذب سرمایه‌گذاران خارجی در زمینه‌های صنعت و معدن، بنادر و گردشگری، مناطق آزاد، محیط زیست، شیلات و منابع طبیعی، کشاورزی، حمل و نقل، نفت، گاز و پتروشیمی، انرژی‌های نو، پروژه‌های دانش‌بنیان و تامین منابع مالی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود ذکر کرد.

به گفته ملایی‌پور مطالعه تمام 100 طرح پیشنهادی گیلان به سرمایه‌گذاران خارجی انجام گرفته و به صورت مدون در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول