اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی:

انجمن‌ کتابخانه‌ها‌ پایگاه فرماندهی نهضت مطالعه است

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: انجمن‌ کتابخانه‌های عمومی‌ پایگاه فرماندهی نهضت مطالعه در کشور هستند.

انجمن‌ کتابخانه‌ها‌ پایگاه فرماندهی نهضت مطالعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید جواد سادات فاطمی پیش از ظهر امروز در هشتمین گردهمایی کارشناسان انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در شهرکرد، اظهار داشت: نقش انقلاب اسلامی در تحولات منطقه و دنیای کنونی بسیار با اهمیت و حساسیت برانگیز شده است.

وی با طرح این پرسش که چه چیز موجب شده است تا سیر تحولات در منطقه اینچنین سرعت بگیرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران برخلاف جهت حرکت و مسیر غرب که خواهان نابودی این نظام است به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است که این مسئله نشان از جایگاه موثر انقلاب اسلامی ایران در شکل‌گیری جریانات ضد استکباری غرب در منطقه دارد.

سادات فاطمی با اشاره به تحریم‌های غرب علیه ایران، گفت: کشور ایران در شرایط فوق‌العاده عجیب و بی‌سابقه‌ای قرار گرفته است، چراکه دشمن به دنبال نابودی انقلاب اسلامی و اثبات حاکمیت مطلق آمریکا در دنیا است و در این بستر نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی با تأکید بر ضرورت پایبندی مسئولان به نهادینه‌سازی ارزش‎های معنوی در جامعه، گفت: در عرصه عمل و مدیریت جامعه، مفهوم دینی و آموزه‌های دینی را باید ثابت کنیم و به دنیا بفهمانیم که عزت همیشه در سایه اتصال به خداوند معنا می‌یابد، همانگونه که این موضوع را در جامعه کنونی به نظاره هستیم.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه، خاطرنشان کرد: کشوری که تمام دنیا ذلتش را خواهان هستند مجری برگزاری نشست جنبش غیرمتعهدها با حضور بیش از 120 کشور می‎شود، این در حالی است که تمام دنیا توطئه‌های بسیاری را علیه او طراحی کرده‌اند و بیش از پیش دایره تحریم کشور را تنگ‌تر می‌کنند.

سادات فاطمی در ادامه با اشاره به جایگاه کنونی انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی کشور، گفت: در گذشته این انجمن‌ها به صورت یک انجمن مالی و حمایتی به ایفای وظیفه می‌پرداختند، اما در طی تحولات اخیر با تغییر این نگاه دیگر موضوعات مالی از گسترده اقدامات این نهاد خارج شده است.

معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی با بیان اینکه در طی مدت دو سال اخیر از تمام ظرفیت‌های انجمن‌های کتابخانه‌ها در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه بهره گرفته شده است، گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت این موضوع از فعالان برگزاری جلسات در سطح استان‌ها تقدیر و تجلیل شده و انجمن‌هایی که کارنامه پرباری نداشتند مورد تذکر قرار گرفتند.

هشتمین گردهمایی کارشناسان انجمن کتابخانه‌های عمومی کشور از امروز 19 شهریورماه جاری با حضور معاونت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول