اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی:

ایستگاه مطالعه در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: ایستگاه‌های مطالعه به منظور نهادینه کردن هرچه بیشتر فرهنگ مطالعه در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود.

ایستگاه مطالعه در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود

علی فیروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایستگاه‌های مطالعه به صورت آزمایشی در سطح استان آذربایجان‌غربی همزمان با سایر استان‌های کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا شش ایستگاه مطالعه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این ایستگاه‌ها در فرمانداری، استانداری و بیمارستان‌ها ایجاد می‌شوند.

فیروز افزود: بر این اساس افراد علاقمند به مطالعه می‌توانند از ایستگاه‌ها کتاب مورد نظر خود را به امانت ببرند.

وی از فروش این کتاب‌ها در ایستگاه‌های مطالعه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ایستگاه‌ها هر کتاب به قیمت یک هزار تومان به فروش می‌رود.

فیروز با بیان اینکه در این ایستگاه‌ها هر ماه کتاب‌ها عوض می‌شوند، گفت: در هر قفسه هر ماه 500 نسخه کتاب با 500 عنوان قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی در ادامه از راه‌اندازی سیستم یکپارچه ورود و خروج کارکنان در این اداره خبر داد و اظهار داشت: پروژه یکپارچه‌سازی سیستم حضور و غیاب و کنترل تردد پرسنل در ادارات و کتابخانه‌های عمومی مرکزی در سطح استان راه‌اندازی شده است. 

فیروز اعلام کرد: در فاز اول این پروژه تمام ادارات شهرستان‎های تابعه استان آذربایجان‌غربی به همراه کتابخانه‎های مرکزی شهرستان‌ها به دستگاه کارت ساعت انگشتی تحت شبکه تجهیز شده‌اند.

وی افزود: این سیستم با فراهم‌شدن بستر ارتباطی و سرور، مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول