اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش‌اندام استان زنجان:

آمادگی زنجان برای حضور در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش‌اندام استان زنجان به برگزاری تمرینات تیم پاورلیفتینگ زنجان اشاره کرد و گفت: این تیم خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی کشور می‌کند.

آمادگی زنجان برای حضور در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ کشور

سعید صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی استان طی روزهای گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات با حضور 47 نفر برگزار شد.

وی از حضور هشت تیم از شهرستان‌های زنجان، ابهر، طارم، صائین قلعه و خدابنده در مسابقات مچ‌اندازی استان زنجان خبر داد و افزود: این مسابقات در منطقه تفریحی گاوازنگ زنجان برگزار شد.

رئیس هیئت پرورش‌اندام استان زنجان مجتبی یاوری از زنجان را نفر نخست وزن 60 کیلو اعلام کرد و افزود: میثم احمدی از طارم و علی جعفری از صائین‌قلعه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این وزن را به دست آوردند.

وی از کسب عنوان نخست وزن 65 کیلو مچ‌اندازی استان زنجان توسط مهدی بیگدلی از زنجان خبر داد سعید نصیری مقام دوم و محمدرضا لطفی مقام سوم این وزن را کسب کردند که هر دو هم از زنجان بودند.

صفری، اکبر سلیمانی از طارم، رسول بیات از زنجان و احسان آقاجان جماعت از ابهر را اسامی سه نفر برتر در وزن 70 کیلو اعلام کرد.

وی از کسب مقام نخست مچ‌اندازی وزن 75 کیلویی توسط احمد محمدی از ابهر خبر داد و گفت: ناصر بیات از زنجان و یوسف شعبانی از طارم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این وزن را کسب کردند.

رئیس هیئت پرورش‌اندام استان زنجان سیامک حسینی، محمد بالنده و پوریا آویار را نفرات اول تا سوم وزن 80 کیلویی مسابقات مچ‌اندازی زنجان اعلام کرد که به ترتیب از شهرهای ابهر، صائین قلعه و زنجان هستند.

وی نفر نخست وزن 85 کیلویی مچ‌اندازی زنجان را جمشید جوادی معرفی کرد و افزود: ساسان یوسفی از زنجان و یوسف بالایی از زنجان نیز مقام‌های دوم و سوم را در این وزن کسب کردند.

رئیس هیئت پرورش‌اندام استان زنجان محمدرضا کلانتری را نفر نخست وزن 90 کیلویی عنوان و تصریح کرد: مصطفی معینی از صائین‌قلعه هم عنوان‌ دوم این وزن را کسب کرد.

وی شاهین محمدی، مهدی احمدی و حسین جوادی‌نژاد را سه نفر برتر وزن 100 کیلوی مسابقات مچ‌اندازی زنجان اعلام کرد و افزود: دو نفر برتر این وزن از طارم و نفر سوم این وزن از زنجان بودند.

رئیس هیئت پرورش‌اندام استان زنجان، علی راستگو از زنجان را نفر نخست وزن 110 کیلو عنوان و تصریح کرد: احمدی معینی و رامین حاجی‌جعفری هم مقام‌های دوم و سوم این وزن را کسب کردند.

وی اضافه کرد: مقام نخست تیمی مسابقات مچ‌اندازی استان زنجان را تیم زنجان با 54 امتیاز به دست آورد و تیم‌های طارم با 53 و ابهر با 52 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

صفری به همکار سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان برای برگزاری مسابقات مچ‌اندازی استان زنجان اشاره کرد و گفت: این سازمان جوایز نفرات منتخب این مسابقه را پرداخت کرده است که جایزه نفر نخست، سفر به مشهد مقدس است.

وی به برگزاری مسابقات انتخابی پاورلیفتینگ استان زنجان طی هفته‌های گذشته اشاره کرد و گفت: تیم منتخب خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی کشور می‌کند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول