اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 90 ورزشکار کشور؛

رقابت‌های پاورلیفتینگ کشور در رشت آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های قهرمانی پاورلیفتینگ نابینایان و کم‌بینایان کشور با حضور 90 ورزشکار در رشت آغاز شد.

رقابت‌های پاورلیفتینگ کشور در رشت آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرپرست مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ نابینایان و کم‌بینایان کشور بعد از ظهر امروز در جریان برگزاری این رقابت‌ها، اظهار داشت: دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پاورلیفتینگ بزرگسالان و پنجمین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ جوانان نابینایان و کم‌بینایان کشور در رشت در حال برگزاری است.
نظام دودل افزود: این دوره از رقابت‌ها از امروز به مدت دو روز با حضور 15 استان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در سالن بدمینتون ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود، اذعان داشت: علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کنند. 
این مسئول، تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی مذکور  را شامل قزوین، یزد، فارس، کردستان، اردبیل، مازندران، گلستان، گیلان، خراسان رضوی، تهران، کرمانشاه، کرمان، لرستان، اصفهان و قم بیان کرد.
به گفته دودل، نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی آمادگی تیم‌ ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در آمریکا راه‌ می‌یابند.
سرپرست مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ نابینایان و کم‌بینایان کشور خاطرنشان کرد: رقابت‌های جهانی پاورلیفتینگ جهان در تیر سال 91برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ترکیب تیم گیلان در این رقابت‌ها، یادآور شد: هادی حسینی، یوسف‌علی رجبی، اسماعیل فاتحی، روحان احمدی، جهانبخش عسگری، حمید پاکباز، سینا رجبی، میلاد علی‌دوست و محمدرضا احمدی نمایندگان گیلان در این رقابت‌ها هستند.
دودل، وضعیت تیم گیلان برای حضور در این رقابت‌ها را خوب ارزیابی کرد.
انتهای  پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول